Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@06:45:59 GMT

توقیف خودرو‌های آلاینده در مشهد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۱۶۵۲

توقیف خودرو‌های آلاینده در مشهد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد پذیرا رییس اداره محیط زیست سلامت و ایمنی خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: طی جلسه مشترک سرپرست معاونت خدمات شهری با دادیار حوزه معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در خصوص حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی تصمیم اتخاذ گردید تا خودرو‌های آلاینده پس از اخطار‌های دو مرحله‌ای اقدام قضایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شهروندانی که برای رفع نقص خودرو‌های آلاینده خود اقدامی نکرده باشند با اعلام گزارش آلایندگی آن در سطح شهر اولین اخطاریه از سوی این اداره با مهلت ۱۵ روزه صادر می‌شود و در صورت عدم مراجعه اخطاریه دوم با مهلت ۷ روز به درب منزل شخص ارسال می‌گردد.
رییس اداره محیط زیست سلامت و ایمنی خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در صورت عدم رفع نقص طی این دو اخطاریه توقیف سیستمی صورت خواهد پذیرفت.
پذیرا  در پایان افزود: پس از ارسال دو اخطاریه و عدم مراجعه شهروندان گزارش به دادسرا ارسال می‌گردد و پس از آن طی مکاتبه با پلیس راهور توقیف سیستمی خودرو آلاینده انجام می‌شود.     انتهای پیام // ف. ک   توقیف خوردو های آلاینده پس از اخطار قضایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۱۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس

رئیس حفاظت محیط‌زیست شهرستان پردیس از توقیف ۲۰ خودروی غیرمجاز که به تخلیه نخاله‌های ساختمانی در نقاط مختلف پردیس اقدام می‌کردند، خبر داد و گفت: رانندگان متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. - اخبار استانها -

محسن رضائیان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در پردیس، با اشاره به افزایش تخلیه نخاله‌های ساختمانی در فازهای جدید مسکن مهر گفت: اداره محیط‌زیست پردیس در جهت ایجاد فضای سالم و پاک، 20 خودرو که به تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی و پسماندهای خانگی در نقاط مختلف شهرستان اقدام می‌کردند، در محل توقیف کرد.

وی افزود: رانندگان متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره محیط‌زیست پردیس گفت: بر  اساس پیگیری‌های اخیر و دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تخلیه نخاله ساختمانی و پسماند خانگی غیرمجاز در حوزه شهرستان، متخلفان با اعلام جرم به دادستانی شهرستان معرفی شدند.

35 هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد

رضاییان یادآور شد: با استناد به ماده 688 قانون مجازات اسلامی، خودروهایی که پلاکشان توسط شهروندان و دوستداران محیط‌زیست ارسال کرده بودند را اعلام جرم کرده و جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی کردیم.

رئیس اداره محیط‌زیست پردیس در پایان تاکید کرد: مردم هوشیار شهرستان پردیس در صورت مشاهده موارد مشابه، گزارش‌های این تخلفات را به شماره تماس 76286400 به اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پردیس و همچنین سامانه 1540 سازمان حفاظت محیط زیست گزارش کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • زباله‌های پلاستیکی یکی از مهم‌ترین آلاینده‌های محیط‌زیست
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • زباله‌های پلاستیکی یکی از مهمترین آلاینده‌های زمین
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا
  • انتقال ضروری صنایع آلاینده اصفهان
  • شناسایی ۲۰۱ واحد صنعتی آلاینده در استان البرز