Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از وقوع ۵۵ فقره تصادف طی ۲۰ روز نخست امسال خبر داد و گفت: ۸۰ نفر در محورهای استان کشته و زخمی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  با بیان اینکه ۲۰ روز نخست امسال ۵۵ فقره تصادف در محورهای مواصلاتی استان رخ داد اظهار داشت: بر اساس آمار سامانه ۱۴۱ طی مدت مذکور ۵۵ فقره تصادف در سطح استان رخ داده که بر اثر آنها ۶۳ نفر مجروح و ۱۷ نفر فوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در این ایام ۳۵ راهدارخانه ثابت و ده راهدارخانه سیار و ادارات تابعه با توجه به وقوع سیلاب تجهیز و فعال شدند و افزون بر این ۴۷۴ دستگاه ماشین آلات و ۵۲۸ نفر نیرو به کارگیری شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از لکه گیری محورهای مواصلاتی استان به میزان ۶۰۰۰ تن، ساماندهی ۱۰ ایستگاه بازرسی و پاسگاه پلیس، آشکار سازی ۳۰ نقطه دماغه، اجرای ۲۷۰ کیلومتر خط کشی در سطح راه‌ها، نصب دو کیلومتر حفاظ فلزی و بتنی خبر داد.

وی عنوان کرد: در فروردین امسال ۲۰۰۰ علائم ایمنی در مسیر راه‌های استان نصب شد، ۱۴۰ کیلومتر از راه‌ها از نظر سیستم روشنایی ارتقا یافت و ۹۰۰ دستگاه سیستم چراغ چشمک زن نیز ارتقا داده شد.

کرمی گفت: همچنین علاوه بر پاکسازی شانه حریم راه به طول دو هزار کیلومتر، رنگ آمیزی نیوجرسی و سرعت گیرها به میزان ۲۰۰۰ مترمربع و ریزش برداری و پاکسازی سطح راه‌ها از مصالح ریزشی به تعداد ۵۰ مطقه به حجم ۴۲ هزار مترمکعب انجام شد.

وی به بازگشایی قنوات و هدایت آب‌های سطحی در طول ۱۰۰۰ کیلومتر، تعمیر و تنقیه ۲۰۰ دهانه پل، احیا سیستم روشنایی محور کرمانشاه-بیستون و گردنه بیدسرخ، تیغه زنی راه‌های شنی و گردشگری به طول ۱۰۰ کیلومتر اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۱۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۱۵ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی لرستان

مرتضی شیروانی اظهار کرد: در راستای ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان، در سال گذشته اقداماتی نظیر کنترل روشنایی، نصب تابلو، تعمیر، خط کشی راه، نصب و تعمیر انواع حفاظ و شستشوی علایم در فصول مختلف سال و با توجه به شرایط آب و هوایی به صورت مداوم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین بیش از ۱۰۰ هزار انواع تابلو و علایم (اخطاری، انتظامی) افقی و عمودی در طول محورهای استان نصب شد.

شیروانی تصریح کرد: نصب نیوجرسی به طول ۱۰۰ کیلومتر و خط کشی چهار هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی از دیگر اقدامات شاخص در راستای ایمن سازی محور های مواصلاتی استان بود.

وی افزود: احداث ۳۰ نقطه روشنایی، نگهداری و به روزرسانی ۱۶۲ کیلومتر روشنایی موجود در طول محورهای استان از دیگر اقدامات شاخص استان بود همچنین با تشکیل اکیپ های نظارت روشنایی، به صورت روزانه وضعیت روشنایی در سطح شهرستان ها رصد و مورد ارزیابی قرار می گیرد تا درصورت مشاهده نقص و یا خاموشی بلافاصله عملیات رفع نقص انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان عنوان کرد: در حوزه حریم راه پارسال ۲۴۳۸ پرونده بررسی شد که از این تعداد ۵۰۹ مورد مخالفت و برای ۱۰۰۲ مورد مجوز صادر شد.

طول راه های لرستان هشت هزار کیلومتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • ۱۱ کشته و زخمی به علت تیراندازی در شیکاگو آمریکا
  • اصلاح ۱۵ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی لرستان
  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • ۲ کشته و ۳ زخمی در حوادث رانندگی کرمانشاه
  • یک کشته و ۷ زخمی بر اثر تیراندازی در شیکاگو
  • تصادف در محور پاتاوه-دهدشت یک کشته و دومصدوم بر جای گذاشت