Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@23:49:03 GMT

بازدید قائم مقام موسسه ملل از منطق سیل زده پلدختر

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۱۷۶۰

بازدید قائم مقام موسسه ملل از منطق سیل زده پلدختر

پول‌نیوز - قائم مقام محترم موسسه به همراه معاونت محترم امور شعب ، رئیس محترم حوزه خوزستان و نماینده محترم سازمان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران  امروز  چهارشنبه مورخ ٤  ارديبهشت  ماه 1398 از مناطق سیل زده شهرستان پلدختر و همکاران آسیب دیده از سیل اين شهرستان بازديد نمودند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دراین دیدارقائم مقام محترم موسسه ضمن گفتگو با هموطنان سیل زده، درجریان مشکلات آنها قرارگرفت ومقررشد بسته های تهیه شده توسط همکاران موسسه اعتباری ملل جهت توزیع بین این عزیزان به شهرپل دختر ارسال گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: موسسه ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام اوکراینی: ایرانی‌‌ها از ما درس بگیرند و اشتباه‌مان را تکرار نکنند!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 وقتی شوروی فروپاشید و اوکراین دوباره مستقل شد، اوکراین به واسطه انبوه تسلیحات اتمی انبار شده در این کشور، چهارمین قدرت اتمی دنیا بود. در آن زمان غرب و روسیه به اوکراین فشار آوردند تا تسلیحات اتمی به روسیه منتقل شود و در عوض غرب امتیازاتی به اوکراین می‌دهد. سفیر اوکراین در انگلیس با توجه به اوضاع کنونی این کشور می‌گوید: «زرادخانه هسته‌ای بزرگی داشتیم، آن را واگذار کردیم و این بلایی است که بر سر ما آوردند... این درس بزرگی برای ما و کشورهایی مثل ایران است که سپر هسته‌ای خود را کنار نگذارند...» صحبت‌های کامل این مقام اوکراینی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • توضیح یک مقام درباره ساخت بمب اتمی در یک هفته
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • تاسیس ۱۶ موسسه فرهنگی و هنری در استان
  • طراحی چهره شهید محمد منتطر قائم در یکی از مدارس طبس
  • مقام اوکراینی: ایرانی‌‌ها از ما درس بگیرند و اشتباه‌مان را تکرار نکنند!
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد