Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امین عموزاد صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: براساس ارزیابی انجام شده توسط کارشناسان رودخانه ها و سواحل، سیلاب اخیر گلستان به رودخانه ها و مجاری آبی گرگان وخسارت زده است.

وی افزود: خسارت وارده به رودخانه ها در قالب هزینه لایروبی به میزان ۱۷۶.۵ کیلومتر (۳۲۱ میلیارد ریال)، هزینه دیواره سازی به طول ۱۸ کیلومتر با برآورد ریالی (۶۶۶) میلیارد ریال و مجموعاً حدود ۷۰۰ میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عموزاد بیان کرد: شهرستان گرگان با ۱۶ رودخانه و مجاری آبی دارای دو حوضه گرگانرود و قره سو است.

کد خبر 4599925

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان آب منطقه ای گلستان سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: بیشترین خسارت به تاسیسات برق شهرستان‌های بندرعباس، جاسک، بشاگرد و جزیره قشم وارد شد.

بیشتر بخوانید: بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون بشاگرد تا پایان هفته

محمد کریمی افزود: با استقرار ۸۹ گروه عملیاتی در استان، هرس۳۵۰ اصله درخت درگیر با شبکه، اصلاح ۱۴۶ مورد سیم پارگی شبکه و رفع عیب و برق دار کردن ۱۴۵ دستگاه ترانسفورماتور، برق مشترکان در سراسر استان به حالت پایدار بازگشت.

وی افزود: در این بارندگی در مجموع ۶۲۸ پایه فشار متوسط و ضعیف، ۴۷ دستگاه ترانسفورماتور در ظرفیت‌های مختلف و ۳۶ کیلومتر شبکه در مجموع به ارزش۸۵۰ میلیارد ریال خسارت دید که بخش عمده آنها تاکنون اصلاح و مشترکان برقدار شدند.

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر رودخانه‌های استان قزوین برای پیشگیری از سیل
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های استان/صفر شدن آمار تلفات ناشی از سیل در قزوین
  • هواشناسی ایران / احتمال وقوع سیلاب در ۶ استان کشور
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۲۱ هزار میلیارد ریالی سیلاب به بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • سیلاب و باران ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال به کشاورزی قصرقند خسارت زد