Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ صبح امروز دکتر رضا اردکانیان و دکتر مصطفی سالاری با همراهی جمعی از نمایندگان مردم در مجلس و مسئولین استانی و شهرستان از محل  اجرای سد مخزنی لاسک در شهرستان شفت بازدید کردند‌

حجم این سد مخزن 45 میلیون متر مکعب در سال و حجم آب قابل تنظیم سالانه آن 77 میلیون متر مکعب است و تأمین آب شرب به میزان 4/5 میلیون مترمکعب ، تأمین آب کشاورزی 6800 هکتار شالی و باغ و همچنین تأمین آب زیست محیطی به میزان 1/33 میلیون متر مکعب در سال را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط وزارت نیرو برای اجرای این پروژه تمامی مجوزهای زیست محیطی اخذ شده و اقدامات و تغییرات لازم به منظور تامین ملاحظات محیط زیستی و جلوگیری از خسارت به منابع طبیعی و صیانت از بستر طبیعت رودخانه ها و تالاب انزلی و نیز جابجایی محل دیواره  مخزن سد علی‌رغم افزایش هزینه‌های احداث سدمخزنی لاسک صورت گرفته است‌.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زیست محیطی طبیعت منابع طبیعی وزارت نیرو برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش نوروزی مناطق کوهستانی و مرزی قندیل شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،طه ایزان گفت : مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در ایام تعطیلات نوروزی نیز با حضور در مناطق استحفاظی و طبیعی با هرگونه تخلف زیست محیطی برخورد می کنند.

وی ادامه داد: طی این گشت ها  مناطق کوهستانی و مرزی قندیل این شهرستان مورد کنترل و پایش قرار گرفت و موردی از تخلفات زیست محیطی مشاهده نگردید.

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم نامه همکاری مرزبانی با محیط زیست شهرستان مرزی آستارا
  • هزار و ۲۰۰ گردشگر از تالاب کانی‌برازان مهاباد بازدید کردند
  • تأمین اعتبار لازم برای اجرای سامانه دوم آب‌رسانی در دستور کار استانداری
  • با روزه خواری در ملاء عام برخورد می شود 
  • پایش نوروزی مناطق کوهستانی و مرزی قندیل شهرستان پیرانشهر
  • لزوم ارتقای وضعیت رشت و جلب رضایت رشتوندان
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده استان
  • شبکه‌های موجود قابلیت جایگزینی و انتقال مسیر ترافیکی میدان مدرس را ندارد
  • مرحله دوم رهاسازی آب از سد مخزنی مهاباد به پیکره دریاچه ارومیه آغاز شد