Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سیریک گفت: در مناطق سیل زده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیشترین کمک و همیاری را برای مردم انجام داد.

مصطفی کریمی زاده تصریح کرد، از بدو انقلاب تا کنون سپاه همواره حافظ و نگهبان دستاوردهای انقلاب و ترویج دهنده انقلاب و ارزش های اسلامی بوده است و در حوادث گوناگون این نهاد  که مولود خود انقلاب است در کنارمردم وهمیار مردم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابرازکرد، سپاه پاسداران یکی از نهادهای محبوب بین ملت سرافراز ایران است و ملت ایران این را در حمایت از سپاه زمانی که رئیس جمهور بی منطق و بی خرد آمریکا نام سپاه را در کنار گروه های تروریستی قرار داد به خوبی نشان دادند و جواب  او را به خوبی دادند.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سیریک اظهار داشت، امام خمینی(ره) در ابتدای انقلاب دستور تاسیس سپاه پاسدران را با تیز بینی و آینده نگری صادر کردند و از آن زمان این نهاد در همه ی عرصه ها اعم از دفاع مقدس، سازندگی، پیشرفت صنعت موشکی ، مباحث عمرانی و خودکفایی در بنزین و زمینه های مختلف همواره علمی، فناوری و حتی اقتصادی منشاء پیشرفت، نوآوری وتعالی بوده است و امیدواریم بیش از پیش و با سرعت بیشتر در همه ی عرصه ها موفق باشد.

وی درپایان افزود، سپاه و نیروهای مسلح و مردم همواره در کنار هم و حامی یکدیگر بوده اند و رمزاقتدار وپیشرفت و استقلال کشور همین وحدت و همدلی همه ی نهاد ها، اقشار و آحاد ملت است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ارتش و سایر نیرو‌های مسلح ضامن قدرت بازدارندگی کشور است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر مأموریتی که با همراهی، هم‌افزایی و هماهنگی سایر نیرو‌های مسلح به‌ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک‌برانگیز است.

 متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

برادر گران‌قدر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام‌علیکم.

فرارسیدن ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسئولین، مدیران و کارکنان مؤمن، شجاع و غیور آجا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر مأموریتی که با همراهی، هم‌افزایی و هماهنگی سایر نیرو‌های مسلح به‌ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک‌برانگیز است.

همت و جهاد مقدس و صادقانه ارتشیان غیرتمند در صیانت از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دورسازی تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی را می‌ستاییم و بر شهیدان و جانبازان والامقام و رزمندگان سلحشور ارتش مقتدر و عزیز درود می‌فرستیم و تداوم خط پیشرفت و پیشروندگی تحسین‌برانگیز در نیرو‌های زمینی، هوایی، دریایی و پدافند به مدد دانش و فناوری روز، نیروی انسانی متعهد و پاکباخته و روحیه خودباوری و خوداتکایی و توانمندی‌های بومی و درونی موجود را آرزومندیم.

دوام توفیق آن فرمانده عالی‌قدر و یکایک ارتشیان عزیز، تحت عنایات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و هدایت‌های ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌نمایم.

 سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • سپاه و ارتش در کنار هم دژ مستحکم برای صیانت کشور هستند
  • ارتش در کنار سپاه، دژ مستحکم صیانت از کشور و انقلاب است
  • رئیس پیشین ام‌آی۶: افزودن نام سپاه به فهرست سازمان‌های تروریستی اقدامی بیهوده است
  • سپاه به اسراییل ثابت کرد که دفاع ما پشیمان کننده و بازدارنده است
  • عملیات «وعده صادق» با تعامل ارتش و سپاه محقق شد
  • درخشش ارتش و سایر نیرو‌های مسلح ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • تجمع اردستانی‌ها در حمایت از اقدام سپاه + فیلم
  • پیام امیرعبداللهیان به فرماندهان بلندپایه نظامی کشور | عکس