Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@05:32:41 GMT

‌ساعات کاری ادارات استان مرکزی ‌تغییر می‌کند‌

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۱۸۶۴

‌ساعات کاری ادارات استان مرکزی ‌تغییر می‌کند‌

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ساعات کاری ادارات استان مرکزی در راستای کاهش بار مصرف انرژِی تغییر می‌کند. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

محمد اله‌داد در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به نزدیک شدن دوران پیک مصرف برق اظهار داشت: علی‌رغم اینکه بارندگی و وضعیت سدها خوب بوده اما با توجه به ارزان بودن قیمت برق نگران افزایش مصرف هستیم به همین سبب جلسه‌ای در رابطه با آمادگی پیک بار در استانداری تشکیل داده و بحث‌هایی در رابطه با مدیریت مصرف صنایع و کشاورزان و سایر اصناف انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حدود پنج میلیارد تومان در سال گذشته، پاداش همکاری به صنایع و کشاورزان داده شد، کسانی که در پیک همراهی داشته، مصرف آنها کمتر شده و یا کشاورزانی که در روز برق را در پیک مصرف نکردند، در آن ماه به آنها بخشودگی خورده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تصریح کرد: امسال همه فرصت‌های تشویقی برای مشترکان در نظر گرفته و داده‌ایم در ضمن بحث تغییر ساعات اداری نیز یادداشت شد که از ابتدای خرداد برنامه آن انجام می‌شود، در فصل پیک نیز احتمالا تغییر ساعات اداری انجام می‌شود.

برنامه جامع عبور از پیک مصرف برق سال 98 ابلاغ شدعبور مصرف برق از 52 هزار مگاوات/ مردم صرفه جویی نکنند، خاموشی داریمساعات پیک در تهران اصلاح شد/ سه عامل قطعی برق در تهران

اله‌داد ادامه داد: برای گذر آسان از پیک مصرف نیاز به همکاری مردم داشته که  به شرط همکاری مردم در بخش‌های مختلف انشاء‌الله خاموشی در تابستان امسال نداریم.

وی بیان کرد: افزایش نرخ برق برای مصرف‌کنندگان معمولی و کم مصرف هفت درصد بوده که این افزایش  مقدار بسیار کم بوده، نرخ برق کشور در سبد خانوار بسیار ارزان بوده و همین ارزانی سبب اصراف شده که هم برخلاف تعالیم اسلامی  و هم برخلاف فرهنگ ایرانی  است.

انتهای پیام/ش

R41371/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!

به‌گزارش همشهری‌آنلاین، در ۲۴ساعت گذشته، ابهام درخصوص تغییر ساعت کار ادارات دولتی دوباره با یک اظهارنظر شدت گرفته، چراکه قبلا وزارت نیرو گفته بود که تغییر حتمی است. اما مهدی یزدان‌پناه، معاون حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی می‌گوید: اجرای تغییر ساعات کاری از ۱۵خرداد تا شهریور سال‌ جاری فعلا منتفی شده است، مگر اینکه هیات وزیران تصویب کند.

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل توانیر و سخنگوی صنعت برق، اما یادآوری می‌کند: برای تغییر ساعت کار ادارات، مصوبه هیات وزیران در سال گذشته را داریم که همچنان قابل اجراست و امسال نیز اجرا می‌شود و بر اساس آن، ساعت کار ادارات از ۱۵خرداد تا ۱۵شهریور تغییر می‌کند.

یکی از وعده‌های دولت مالیات‌ستانی از ثروتمندان بود و حالا محمدهادی سبحانیان خبر داده است که به‌دنبال اصلاح نظام مالیاتی طی سال‌های اخیر، در حال حاضر حدود ۵۰درصد مالیات‌ها را یک‌درصد افراد پردرآمد پرداخت می‌کنند. او افزود: در اسفند۱۴۰۲ به نسبت فروردین۱۴۰۲ رشد ۶۰برابری تعداد اشخاص حقیقی و حقوقی را در سامانه مؤدیان شاهد هستیم و تعداد صورت‌حساب‌ الکترونیک دریافتی روزانه رشد ۴۰برابری داشته و از ۴۵۰هزار صورت‌حساب در روز به ۱۸میلیون افزایش یافته است.

از بازار هم خبر می‌رسد که افزایش یک‌درصدی نرخ مالیات بر ارزش افزوده ظاهرا بهانه‌ای شده تا برخی کسبه قیمت‌ کالاهای خود را بالا ببرند. مسعود امرالهی، مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی می‌گوید: نظارت مستمر با تمام توان در بازار ادامه دارد، با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد ‌ و سامانه پیامکی یا تلفنی برای دریافت گزارش تخلف اصناف راه‌اندازی می‌شود.‌

کد خبر 846381 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها مالیات برق

دیگر خبرها

  • ساعات کار طولانی در جوانی احتمال افسردگی و بیماری در میانسالی را افزایش می‌دهد
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!
  • ساعات کاری ادارات تغییر می کند
  • ساعت کاری ادارات از خرداد تغییر می‌کند؟/ توضیح این مقام دولتی را بخوانید
  • تغییر ساعات کاری تابستانه فعلا منتفی شد
  • ماجرای تغییر ساعات کاری از خرداد منتفی شد؟
  • تغییر ساعات کاری تائید نشده تکذیب شد
  • تغییر ساعات کاری ادارات در فصل گرما مشروط به تصویب هیأت وزیران است
  • تغییر ساعت کار ادارات برای کنترل مصرف برق فعلا منتفی است
  • تغییر ساعات کاری از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور فعلا منتفی شد