Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مسابقات ورزشی دانش آموزان مدارس شبانه روزی جنوب آذربایجانغربی با شناخت تیم‌های برتر در میاندوآب پایان یافت. 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب گفت: درپایان این رقابتها، در دوره اول متوسطه و در رشته فوتسال به ترتیب تیم‌های میاندوآب، تکاب و مهاباد اول تا سوم شدند و در دوره دوم متوسطه و در همین رشته تیم‌های میاندوآب، نقده و اشنویه به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز تقی نژاد افزود: در دوره دوم متوسطه و در رشته والیبال تیم دانش آموزان دختر میاندوآب مقام اول را کسب کرد و تیم‌های مهاباد و پیرانشهر به ترتیب دوم و سوم شدند و در دوره اول متوسطه نیز، تیم‌های میاندوآب و پیرانشهر به مقام‌های اول و دوم دست یافتند.

تقی نژاد گفت: در رشته شطرنج دوره اول متوسطه هم تیم مهاباد به مقام نخست رسید، پیرانشهر دوم شد و میاندوآب به مقام سوم دست یافت.

همچنین دردوره دوم متوسطه تیم‌های میاندوآب، تکاب و پیرانشهر به ترتیب اول تا سوم شدند.

در این دوره از مسابقات، شهرستان‌های میاندوآب و بخش مرحمت آباد، تکاب، شاهین دژ، مهاباد، بوکان، سردشت، پیرانشهر، اشنویه و نقده حضور داشتند.

این مسابقات در دو بخش جنوب و شمال آذربایجانغربی برگزار شد و سه تیم برتر درهر رشته درمسابقات استانی که ماه جاری به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ج

برگزاری مسابقات ورزشی جنوب آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است