Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-29@15:38:33 GMT

در قالب طرح شهید رهنمون انجام شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۲۰۹۲

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج تیم بهداشتی ، درمانی و آموزشی مشاوره ای ( شهید دکتر رهنمون) استان چهارمحال و بختیاری در  شهرستان شوشتر بخش شعیبیه روستاهای فارسیه۱ و۲ ویزیت پزشک عمومی انجام داد.

 تیم بهداشتی ، درمانی و آموزشی مشاوره ای( شهید دکتر رهنمون) استان چهارمحال و بختیاری  در شهرستان شوشتر بخش شعیبیه روستاهای فارسیه۱ و۲ ویزیت پزشک عمومی ۱۱۹نفر، توزیع داروی رایگان ۱۱۹ نفر به ارزش ریالی۲۴میلیون ریال خدمات پرستاری و تزریقات رایگان۳۲ مورد، ارجاع بیماران نیازمند به خدمات تخصصی ۸نفر ، توزیع۱۱۵عدد پمفلت آموزشی در خصوص بیماری های روده ای و انگلی، کنترل کیفیت آب شرب مصرفی و انجام ۱۰ مورد تست کلر آزاد باقیمانده آب در سطح منطقه، آموزش و مشاوره تعداد۱۱۵ نفر در خصوص سلامت روان، بهداشت تغذیه، غربالگری و کنترل فشارخون و قند خون بالا۹۶ نفر وبازدید میدانی از دو روستا و آموزش تعداد ۷۵ خانوار در خصوص بهداشت محیط ، بهداشت فردی و عمومی انجام داد

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید آوج بعدازظهر پنج‌شنبه در دیدار با مدیرکل ثبت احوال کردستان اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج، ارائه مشاوره ازدواج و خانواده، برگزاری جشن‌های ازدواج آسان، پیگیری تسهیلات ازدواج جوانان از طریق کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان از مهمترین فعالیت‌هایی بود که به همت و پیگیری این معاونت در طول سال گذشته با جدیت انجام شد.

وی افزود: ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده و یک مرکز همسان‌گزینی در سطح استان کردستان توانسته اند با همکاری و پیگیری معاونت امور جوانان این اداره کل مجوز فعالیت خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت نمایند.

معاون امور جوانان همچنین از آغاز فعالیت مرکز خدمات تسهیل ازدواج جوانان تحت عنوان وصال شیرین در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: افزایش تعداد مراکز مشاوره جوانان و خانواده در دستور کار این معاونت قرار دارد.

این دیدار به منظور ارزیابی فعالیت‌های مشترک انجام گرفته در سال گذشته و همچنین بررسی زمینه توسعه همکاری و افزایش تعامل و هم سویی در انجام کارهای حوزه جوانان با ثبت احوال استان انجام شد.

کد خبر 6064285

دیگر خبرها

  • توضیحات دادستان دلفان در خصوص فوت یک پزشک
  • انجام بیش از ۹۸۰ هزار بازرسی از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی
  • سکوت وزارت بهداشت درباره فوت دکتر پرستو بخشی شکست!
  • ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • طرح کنترل و نظارت بیش از ۷۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در سیستان و بلوچستان
  • کنترل و نظارت بر بیش از ۷۰۰ ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • اجرای طرح کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی در کردستان
  • کشف و امحای ۷ تن مواد غذایی فاسد در خراسان شمالی