Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@18:16:26 GMT

تعطیلی ۵ شرکت حمل و نقل کالا در رودبار جنوب

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۲۱۱۳

تعطیلی ۵ شرکت حمل و نقل کالا در رودبار جنوب

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ مسعود جمیلی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان گفت: در اجرای طرح تشدید نظارت بر شرکت‌های حمل و نقل در جنوب استان پنج شرکت حمل ونقل کالا به علت رعایت نکردن ضوابط و قوانین حمل و نقل به قطع خدمات محکوم شدند.

وی افزود: در حال حاضر در اوج حمل و نقل محصولات کشاورزی با استفاده از ناوگان جاده‌ای به مقاصد هدف هستیم، حجم زیادی از محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان سالانه از طریق جاده، حمل می‌شود به طوری که در زمان پیک بار روزانه بیش از ۲ هزار بارنامه حمل محصولات کشاورزی توسط شرکت‌های حمل و نقل صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمیلی تصریح کرد: جنوب کرمان رتبه نخست بار خروجی از مبدا را در سطح کشور دارد و برنامه ریزی برای جذب این تعداد کامیون که با دشواری‌های زیادی همراه است از ۸ ماه قبل آغاز شده تا بتوانیم حاصل دسترنج کشاورزان منطقه را بموقع به بازار مصرف در داخل و خارج کشور منتقل کنیم.

مسعود جمیلی با بیان اینکه شرکت‌های حمل و نقل بایستی ضوابط مشخص شده و قیمت مصوب انجمن صنفی حمل و نقل را رعایت کنند گفت: با شرکت‌های متخلفی که بخواهند حقوق کشاورزان و رانندگان را رعایت نکنند با شدت و بدون مماشات برخورد می‌کنیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان گفت: کشاورزان برای حمل محصولات کشاورزی و بار خود با راننده به توافق برسند و سپس برای صدور بارنامه حمل و نقل به شرکت مراجعه کنند و در صورت عدم توافق ملاک حمل بار، نرخ نامه مصوب انجمن صنفی حمل و نقل است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۶ شرکت حمل و نقل کالا در هفت شهرستان جنوبی کرمان فعال است تصریح کرد: وجود نظارت‌های مستمر، از تخلفات این شرکت‌ها جلوگیری و زمینه مناسب برای حمل بموقع و سالم محصولات را فراهم می‌کند.

مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای جنوب کرمان با اشاره به روند تشدید طرح نظارت بر شرکت‌های حمل و نقل به صورت محسوس و نامحسوس و جمع آوری شکایت‌های مردمی، رانندگان و کشاورزان گفت: این اداره کل در زمینه برخورد با شرکت‌های متخلف و دفاع از حقوق رانندگان و کشاورزان با هیچ مجموعه‌ای و شرکت حمل و نقلی تعارف ندارد.

انتهای پیام /س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی بارش‌های سیل آسا در ۱۷ استان/ کشاورزان احتیاط کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، اطلاعیه سازمان هواشناسی به شرح زیر است؛

توصیف سامانه: تقویت فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی (بویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب)

زمان شروع: دوشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۰۳

زمان پایان: چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

نوع مخاطره: رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نواحی مستعد گردوخاک و ریزش تگرگ و کاهش نسبی دما

منطقه اثر:

دوشنبه (۳ اردیبهشت): جنوب اردبیل، شرق و جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، اصفهان، قم، غرب سمنان و دامنه و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران، مازندران و گیلان.

سه‌شنبه (۴ اردیبهشت): مرکزی، قم، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، شمال شرق فارس، یزد، نیمه شمالی کرمان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و دامنه و ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران و گلستان.

چهارشنبه (۵ اردیبهشت): سمنان، اصفهان، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، شمال هرمزگان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی و شمال فارس، کهگیلویه و بویراحمد و دامنه و ارتفاعات استان‌های گلستان و چهارمحال و بختیاری.

اثر مخاطره: لغزندگی جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل و نقل، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک محلی، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ

توصیه: احتیاط در سفرهای بین شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی.

کد خبر 6084966 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • مقابله با شوینده‌های تقلبی با الزام شناسه رهگیری + فیلم
  • فعالیت خاموش ۵ شرکت بین‌المللی حمل‌ و نقل در مازندران
  • هشدار نارنجی بارش‌های سیل آسا در ۱۷ استان/ کشاورزان احتیاط کنند
  • از ظرفیت صدا و سیمابرای استفاده کشاورزان از سند مالکیت استفاده شود
  • آفت سن وبیماری زنگ تولید گندم در کرمان را تهدید می کند
  • خسارت میلیاردی سرما به کشاورزان استان همدان
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا
  • استقبال کشاورزان فاروجی از کشت نشایی