Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا- مدیرعامل هلال احمر گیلان از کمک رسانی تیم واکنش سریع این جمعیت در پی آسیب دیدگی لوله
گاز در بستر سپیدرود در منطقه سنگر به آستانه خبر داد.

مهدی ولی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان گیلان در منطقه سنگر به آستانه، برای پشتیبانی از افراد تعمیرکار خط لوله گاز مسیر بستر رودخانه حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: با خبر آسیب دیدگی لوله گاز و اعزام گروههای تخصصی برای تعمیر و جلوگیری از خسارات ناشی از آن ،یک تیم پشتیبانی از جمعیت هلال احمر استان گیلان شامل پنج نفر از اعضای تیم سیلاب در منطقه حاضر شدند.
ولی پور خاطر نشان کرد: به دلیل قرار گرفتن خط لوله اصلی در بستر رودخانه سفید رود و احتمال آسیب دیدن افراد حاضر در منطقه ، حضور نجاتگران تا اتمام تعمیرات و بازگشت به شرایط عادی ادامه دارد.
به علت بالا آمدن آب رودخانه سفیدرود خط لوله 30 اینچ انتقال گاز در مسیر رودخانه، محدوده پایین دست سد سنگر دچار پارگی و نشت شده است.
*ویزیت رایگان در درمانگاه صلح جمعیت هلال احمر گیلان
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان همچنین از ویزیت رایگان در درمانگاه صلح این جمعیت تا دهم ماه جاری خبر داد.
ولی پور بیان داشت: به مناسبت هفته سلامت و ارتقای سطح سلامت عمومی جامعه، در درمانگاه صلح جمعیت هلال احمر در خیابان سردار جنگل، نقره دشت از هشت صبح تا هشت شب ویزیت رایگان انجام می شود.
وی خاطر نشان کرد: استقرار چادرهای جمعیت هلال احمر برای تست قند و فشار خون در مکان برگزاری نماز جمعه در سراسر شعب هلال احمر، برپایی چادر آموزش همگانی امداد و کمک های اولیه به صورت چهره به چهره در محل برپایی نمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی در میدان شهرداری رشت از دیگر فعالیت های این جمعیت در هفته سلامت است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان داشت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به درمانگاه صلح جمعیت مراجعه و یا با شماره تلفن 33546504 تماس گیرند.
اول تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نامگذاری شده؛ دسترسی عادلانه به خدمات سلامت، آموزش رکن سلامت، مشارکت اجتماعی و سلامت، مراقبت های اولیه بهداشتی و سلامت روان، سلامت در حوادث و بحران ها، سبک زندگی سلامت محور و سلامت جمعیت و خانواده روز شمار هفته سلامت است.
شعار امسال هفته سلامت، مراقبت های اولیه بهداشتی، راهی به سوی پوشش همگانی سلامت است.
7286 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر امدادرساني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی با اشاره امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته اظهار کرد: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد از چهارم تا ششم اردیبهشت تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به ۱۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثران توزیع شد.

وی اضافه کرد :۱۰۵ تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثران امدادرسانی کردند.

کد خبر 747792

دیگر خبرها

  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد