Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اختصاص مساعده ۱۲ و ۶ میلیون تومانی اسکان موقت سیل‌زدگان لرستان خبر داد و گفت: این مبلغ به همه کسانی که نیازمند به مسکن هستند، پرداخت می‌شود.

علیرضا تابش در شورای مسکن لرستان با اشاره به برنامه ریزی ها برای اسکان موقت سیل زدگان که فاصله بین اسکان اضطراری و دائم است، اظهار داشت: نهایتاً تصمیم بر این گرفته شد که کمک هزینه استقرار مردم را می‌دهیم تا زمانی که اسکان دائم به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این اسکان موقت حداکثر یک ساله است، تصریح کرد: به همه این پول را می‌دهیم تا اسکان آنها حل شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در روستا ۶ میلیون تومان و در شهرها ۱۲ میلیون تومان به همه کسانی که خانه آنها تخریب شده، پرداخت می‌شود.

تابش با تاکید بر اینکه چگونگی هزینه این مبالغ به انتخاب خود افراد است، افزود: مردم می‌توانند با این پول خانه اجاره کنند، اتاقی از منزل خود را پاکسازی و مستقر شوند و یا یک اتاق را سریع‌تر بسازند و اسکان یابند؛ این مدل که یک اتاق سریع‌تر ساخته شود تجربه‌ای موفق بوده است.

وی یادآور شد: این پول را به همه کسانی که اسکان نیاز دارند می‌دهیم و مردم دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص جانمایی اسکان دائم مردم و اختصاص زمین نیز گفت: ابتدا محل ساخت مسکن‌های جدید باید مورد قبول مردم باشد و مردم نسبت به نقل مکان به این مناطق رضایت داشته باشند و سپس اقدام عملی انجام شود./ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه یکی از مصوبات سفر دولت به لرستان انجام ۳۰۰ میلیارد تومان آسفالت راه روستایی بوده است، اظهار داشت: این مصوبه ۱۰۰ درصد عملیاتی شده است.

وی عنوان کرد: در این راستا آسفالت ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه در حوزه جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ قرار بوده که ۳۰۹ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص پیدا کند که هنوز یک ریال از آن اختصاص پیدا نکرده است، گفت: این اعتبار باید از سوی سازمان مدیریت و همچنین مدیریت بحران اختصاص پیدا می‌کرد.

شیروانی، عنوان کرد: از محل پروژه‌های سیلاب، هزار و ۳۰۰ متر پل ساخته شده است.

کد خبر 6087686

دیگر خبرها

  • ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره در انتطار مصوبه مجلس
  • تصویب طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره، راهکاری برای معاملات شفاف در بازار مسکن
  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • رونق قیمت‌گذاری کاذب در پلتفرم‌ها/ انسداد تا اصلاح آگهی‎‌های مسکن
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • اختصاص جایزه ۴ میلیارد تومانی برای طرح برگزیده «آسمانه هنر ایران»
  • اختصاص زمین به ۱۰۱ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن