Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، میرجلیلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه این خسارات به محور‌های مواصلاتی، راه‌های روستایی، ایل راه‌های عشایری، تأسیسات برق، آب و واحد‌های مسکونی وارد شد، گفت: خسارات وارد شده به باغات و مزارع استان هنوز برآورد نشده است.

وی افزود: خسارت ۱۰ تا ۴۵ درصدی به ۱۰۳ رشته قنات، ۶۰ تا ۱۰۰ درصدی به ۱۰۴ واحد مسکونی خشت وگلی در روستا‌ها و مسدود شدن محور‌های شهرستان‌های طبس، بشرویه، زیرکوه، درمیان، نهبندان و سربیشه از خسارات سیلاب اخیر در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری  گفت: همچنین سیلاب اخیر به مزارع زعفران، جو، گندم و کلزا و باغات انگور و نخل‌های خرما خسارت زد.

وی از کاهش خسارت‌های جانی و مالی سیل اخیر در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: سیلاب فروردین پارسال علیرغم اینکه مقدار بارندگی کمتر بوده است، ۲ کشته و خسارات زیرساختی بیشتری ثبت شده است.

این مقدار خسارت توسط ۲۸ اکیپ اعزام شده به مناطق سیل زده برآورد شد.

انتهای پیام / ط آ

خسارت ۱۰ تا ۴۵ درصدی به ۱۰۳ رشته قنات

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی

محمدی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: شاخص اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی در خراسان جنوبی پارسال افزایش چشمگیری نسبت به سالیان قبل‌تر داشته است.

او افزود: بر اساس گزارش اعلام شده از سوی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال ۱۴۰۲ با شاخص (PMP) ۱۶.۸۷ در مقوله اهدای عضو، بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفته است.

محمدی اظهار کرد: سال ۱۴۰۱، شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی ۱۱.۳۰ اعلام شده بود.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: سال ۱۴۰۲ با هماهنگی‌های انجام شده و اخذ رضایت از خانواده‌های بیماران مرگ مغزی خراسان جنوبی، مقدمات اهدای اعضای ۱۴ بیمار مرگ مغزی فراهم شد.

او گفت: از آغاز سال ۱۴۰۳ نیز دو مورد اهدای عضو از بیماران خراسان جنوبی انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • بارندگی‌های اخیر، خشکسالی خراسان جنوبی را جبران نمی‌کند
  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی سیل به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • باران های باعافیت در خراسان جنوبی/خسارت سیلاب شدید نبود
  • خسارت ۵ هزار میلیاردی به بخش کشاورزی کنارک براثر بارندگی دو روز اخیر
  • بارندگی اخیر بیش از ۵ هزار میلیارد ریال به بخش کشاورزی کنارک خسارت زد
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند