Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خرمی شریف پیش از ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید فرماندار قرچک از آغاز عملیات احداث پروژه آرامستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع احداث آرامستان جدید برای شهرستان از دغدغه‌های شهرداری، اعضای شورای شهر و دیگر مسؤولان شهرستان بود که به امید خدا این مهم در حال انجام است.

وی افزود: از اول شروع به کارم به عنوان شهردار قرچک، موضوع احداث آرامستان عمومی در دستور کار مدیریت شهری قرچک قرار گرفت، زمینه تحقق آن میسر شد و امروز می‌بینیم که عملیات احداث پروژه آرامستان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدیر شهری بابیان اینکه با تکمیل این پروژه، شهرستان قرچک تا سال‌ها از داشتن آرامستان بی‌نیاز می‌شود، افزود: این آرامستان در جنوبی‌ترین نقطه شهرستان قرچک و بعد از روستای محمدآباد با مساحت ۱۵۰ هکتاری قرار دارد.

شهردار قرچک با اشاره به اینکه پروژه آرامستان تا پایان سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: مسیر این آرامستان به طول ۸ کیلومتر است که هم‌اکنون در حال زیرسازی و انشا الله با اتمام زیرسازی آسفالت خواهد شد.

خرمی شریف افزود: پی کنی دیواره محدوده آرامستان در حال انجام است و با اتمام آن، اقدام به دیوارکشی و محوطه‌سازی خواهیم کرد.

وی در پایان اضافه کرد: ساخت آرامستان نیز از وعده‌هایی بود که به شهروندان در روزهای اول کاری‌ام به عنوان شهردار به شهروندان داده بودم که هم‌اکنون در حال انجام است و سعی می‌کنیم تا پایان سال افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 4599978

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری قرچک آرامستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرماندار اندیمشک با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان با سرعت در حال توسعه و ارتقاست گفت: چهار زمین چمن مصنوعی در شهر‌های آزادی و چمگلک و همچنین روستای قلعه مختار و پارک چهارم آذر اندیمشک از جمله طرح‌های ورزشی است که به بهره برداری رسید.

یوسف زمانی اصل با هزینه احداث هر یک از این زمین‌های چمن مصنوعی را ۲۰ میلیارد ریال اعلام و ادامه داد: هزینه احداث این چهار زمین ورزشی در مجموع ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسؤلیت‌های اجتماعی وزارت نفت تامین شده است.

وی تکمیل پیست موتورسورای را یکی از مطالبه‌های مهم جوانان این شهرستان دانست و گفت: تکمیل این پیست موتورسواری که چندین سال احداث آن با وقفه مواجه شد به دلیل ظرفیت‌ها و علاقه مندی جوانان اندیمشک به عنوان اولویت پیگیری و انتظار چندین ساله سرانجام به پایان رسید.

فرماندار اندیمشک افزود: طرح پیست موتورسواری اندیمشک با اعتباری حدود ۱۲۰ میلیارد ریال و به طول ۲ کیلومتر از محل اعتبارات اهدایی وزارت نفت به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی به عنوان اولویت در دستور کار است و در این مسیر، توسعه زیرساخت‌ها و سرانه‌های ورزشی و تجهیز هیات‌های ورزشی نیز هدف گذاری شده است.

زمانی اصل افزود: همچنین امروز ️مدرسه ۶کلاسه برکت شهدای شهرک دوکوهه اندیمشک نیز افتتاح شد که برای احداث این طرح آموزشی ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

دیگر خبرها

  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • آغاز فاز دوم مرمت و بهسازی محوطه باغ کیهانی + تصاویر
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال