Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از مناطق سیل‌زده خرم‌آباد بازدید کرد. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز از مناطق سیل‌زده شهرستان خرم‌آباد ازجمله محله اسدآبادی که در سیل اخیر خسارت زیادی دید بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز گذشته در بدو ورود به استان به شهرستان پل‌دختر سفر کرد، وی ضمن بازدید از شهر سیل‌زده پل‌دختر از مناطق سیل‌زده معمولان نیز بازدید کرد.

سردار غیب پرور: سامانه جمع‌آوری اطلاعات سیل‌زدگان ایجاد می‌شودرئیس سازمان بسیج مستضعفین: ‌13600 واحد مسکونی در لرستان بازسازی می‌شودرئیس سازمان بسیج مستضعفین از مناطق سیل‌زده لرستان بازدید کرد

سردار غیب پرور همچنین امروز به‌منظور بررسی وضعیت سیل‌زدگان در استان در جلسه‌ای که به همین منظور در سپاه استان برگزار شد حضور یافت.

انتهای پیام/ ز

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود

استاندار ایلام گفت: طرح‌های اربعین در حوزه راه و شهرسازی باید با شتاب بیشتری دنبال و پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تعیین شده تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین‌_ در بازدید از پروژه پل رانشی ماربره واقع در مسیر ایلام - مهران، اظهار کرد: لازم است از پل رانشی تا سه‌راهی جندالله روکش آسفالت شود و در اسرع وقت عملیات روکش انجام گیرد.

وی افزود: پروژه‌های اربعین در حوزه راه و شهرسازی باید با شتاب بیشتری دنبال شود.

استاندار ایلام با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه، خاطرنشان کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمانبندی تعیین شده تکمیل شود.

بهرام‌نیا اضافه کرد: طبق زمان‌بندی سازهای بتونی و عملیات خاکریز این پروژه تا قبل از اربعین انجام می‌شود و برای این پروژه تا بهره‌برداری از آن حدود ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

در این بازدید استاندار و همراهان از پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح آباد واقع در مسیر ایلام - مهران بازدید کردند.

کد خبر 745742

دیگر خبرها

  • سیل در روستای الله آباد ابوسعیدی
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • «وعده صادق» ریشه در فرهنگ مقاومت دارد
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد