Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، و به نقل از فدراسیون فوتبال، مسئول رسانه‌ای رقابت‌های جوانان بانوان آسیا در ابتدای کنفرانس مطبوعاتی سرمربیان تیم‌های حاضر در گروه B ضمن خوش آمدگویی، از آنان خواست تا در ابتدا صحبت‌های خود را در خصوص مسابقات بیان کنند.

کتایون خسرویار، سرمربی تیم ملی جوانان بانوان کشورمان ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی خوب ویتنام گفت: پس از صعود تیم ملی جوانان به مرحله دوم، تمرینات آماده سازی خود را آغاز کردیم و به آمادگی نسبی خوبی رسیده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو بار به روسیه رفتیم و با تیم‌های بلاروس، آذربایجان و روسیه بازی کردیم و توانستیم تجارب خوبی در این بازی‌ها بدست بیاوریم. خوشحالیم که در مقابل تیم‌هایی همچون کره جنوبی، ویتنام و لبنان بازی می‌کنیم. تمام تلاش خود را بکار گرفته تا از این مرحله نیز صعود کنیم و امیدواریم که نتایج قابل قبولی را بدست آوریم. هدف همه ما صعود از گروهمان است.

وی در ادامه بیان کرد: دنیای فوتبال برای بانوان و همه کشور‌ها بسیار مهم است و باید پیشرفت کنیم. در همین راستا فدراسیون فوتبال ایران، کمیته فنی فوتبال بانوان را تشکیل داد. معتقدم باید خودمان را کم کم به تیم‌های مطرح آسیایی نزدیک کنیم و مانند تیم ملی فوتسال بانوان ایران که دو بار پی در پی قهرمان آسیا شد؛ تیم ملی فوتبال بانوان ایران نیز در این زمینه رشد و پیشرفت کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در پایان افزود: ما باید تلاش و پشتکار بسیاری داشته باشیم و زحمت بکشیم تا بتوانیم موفق شویم. چون بدون زحمت و تلاش هیچ کاری امکان پذیر نیست و من تلاش می‌کنم این موارد را بازیکنانم آموزش بدهم. ما نگاهمان به آینده است.

 

انتهای پیام/

 

نشست خبری سرمربیان ایران و ویتنام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: آقای مورایس، کادرشان و بچه‌های تیم آن‌قدر حرفه‌ای هستند که بدانند راهی که می‌روند، درست است و راه درست هم سرانجام دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلال امیدیان شامگاه امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ پس از برتری تیم فوتبال سپاهان مقابل ذوب‌آهن در بازی معوقه هفته هفدهم لیگ‌برتر در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در خدمت باشگاه بزرگ سپاهان هستم. یک روز است که آمده‌ام و از اعتماد باشگاه سپاهان و شخص آقای ژوزه مورایس تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم هر کاری از دستم برمی‌آید، برای سپاهان انجام دهم.

وی درباره بازی امروز سپاهان مقابل ذوب‌آهن افزود: بازی سخت و بسیار مشکلی داشتیم. سپاهان در چند بازی گذشته نسبت به توانایی‌هایی که داشت، نتایج قابل قبولی نگرفته بود و فشار روی بچه‌های تیم بود. من در این چرخه بوده‌ام و از جای دیگری به اینجا آمدم و می‌توانم بگویم باشگاه‌های ایران آرزوی حضور هرکدام از بازیکنان سپاهان را در تیم‌شان دارند چرا که فوتبالیست‌های قابلی هستند.

مربی ایرانی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: فوتبال گاهی‌اوقات آن‌طور که دوست‌دارید پیش نمی‌رود و از نظر روحی و روانی بازیکن را پایین می‌آورد. ذوب‌آهن هفته قبل تراکتور را در خانه برده بود و سپاهان هم آن‌طور که باید و شاید نتیجه نگرفت‌. خوشبختانه بچه‌ها با صحبت‌هایی که آقای مورایس انجام داده بود با نظم کامل تا انتهای بازی نمایش خوبی ارائه کردند و مهم سه امتیاز بود که توانستیم کسب کنیم.

جلال امیدیان همچنین درباره اعتراضات هواداران سپاهان خاطرنشان کرد: هر باشگاهی با تماشاگر و هواداران زنده است. این اتفاقات در تمام دنیا رخ می‌دهد و ممکن است یک جاهایی نتایج باب‌میل نباشد، اما آقای مورایس، کادرشان و بچه‌های تیم آن‌قدر حرفه‌ای هستند که بدانند راهی که می‌روند، درست است و راه درست هم سرانجام دارد.

وی در پایان گفت: تماشاگران هم در هر صورت حق دارند و شاید گاهی احساسی شود و از نتایج راضی نباشند، اما این تیم و این کادر راه درست را می‌رود و مطمئن هستم که سپاهان با این راه در ادامه به روزهای اوج خودش برمی‌گردد.

صحبت‌های جلال امیدیان مربی تیم فوتبال سپاهان:

کد خبر 745603

دیگر خبرها

  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • لحظه حیرت انگیز شکار مار بدست خدنگ (فیلم)
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • نتایج بازی‌های فوتبال دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • فرهنگسازی اهدای خون در بین جوانان و بانوان