Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان در پی شهادت بسیجی دلاور ناصر دورویی پیامی را به شرح ذیل صادر کرد.

بسم رب الشهدا و الصدیقین


بار دیگر دستان به خون آغشته تروریسم بین الملل و حامیان خبیث آنان در منطقه، از آستین مزدروران پست و فرومایه عناصر ضد انقلاب بیرون آمد و یکی از بسیجیان غیور کرد مدافع مرزهای عزت و شرف میهن اسلامی ما را به شهادت رساند، این حرکت مذبوحانه در ادامه عناد و کینه ورزی استکبار جهانی با ملت عزتمند ایران صورت گرفته است، غافل از این ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما سپاهیان و بسیجیان استان کردستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این بسیجی دلاور به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری(مدظظله العالی) و خانواده معظم و معزز آن شهید بزرگوار و ملت شهید پرور استان کردستان، بر تداوم راه امام راحل و شهدای عزیز و اطاعت از ولی امر مسلمین جهان تاکید می نماییم و اعلام می کنیم این حرکت بی پاسخ نخواهد ماند.

  انتهای پیام/7727

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام‌ تبریک دبیرکل اوپک به رئیس‌جمهوری برای عید فطر

دبیرکل اوپک طی پیامی عید سعید فطر را به رئیس‌جمهوری، دولت و مردم ایران تبریک گفت.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، هیثم‌ الغیص، دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) طی پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به سیدابراهیم رئیسی تبریک گفت.

در همین حال، محمدبن زاید آل‌نهیان، رئیس دولت امارات متحده عربی طی پیامی ضم تبریک عید سعید فطر و محکوم کردن حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که نشان از نقض تمام قوانین و عرف بین‌الملل داشت، به رئیس‌جمهوری، ملت ایران و خانواده قربانیان این جنایت تروریستی تسلیت گفت.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام‌ تبریک دبیرکل اوپک به رئیس‌جمهوری برای عید فطر
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی