Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@08:07:46 GMT

دستگیری سارقان مسلح محموله های باری

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۲۶۲۸

دستگیری سارقان مسلح محموله های باری

چهار سارق مسلح محموله های باری در اصفهان دستگیر شدند. پلیس آگاهی

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی شکایت تعدادی از رانندگان خودروهای باربری مبنی بر سرقت مسلحانه محموله های باری آنها موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

اصفهان

سرهنگ سعید سلیمیان افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد اعضای یک باند چهار نفره از سارقان حرفه ای با رانندگان خودروهای باری که در حال استراحت در حاشیه جاده بودند درگیر شده و خودروهای حامل محموله باری آن ها را به سرقت می بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محموله باری

وی با اشاره به دستگیری این سارقان افزود: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه چهار عدد فشنگ جنگی نیز کشف و ضبط شد .
رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه همچنین این سارقان در یک فقره سرقت مرتکب قتل یک نفر شده بودند ادامه داد : این افراد در بازجویی ها پلیس به 3 فقره سرقت مسلحانه محموله باری شامل 25 تن میلگرد، 25تن نبشی آهن و 20تن ورق آهن به ارزش چهار میلیارد ریال اعتراف کردند ./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در  شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی۲ نفر(مظنون) را شناسایی و دستگیر کردند. فرمانده انتظامی کهگیلویه، تصریح کرد: متهمان در باز جویی‌های اولیه به ۱۰ فقره سرقت موبایل در شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند. وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • دستگیری ۱۸ سارق و مال‌خر احشام در گیلان
  • دستگیری باند چهار نفره منازل مسکونی در لنجان