Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی گفت: انتخاب رشته داوطلبان کنکور دکتری پس از یک دوره تمدید،‌ ساعت ۲۴ امروز به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش اظهار کرد: مهلت انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز آزمون ورودی نیمه‌متمرکز دوره دکتری سال ۹۸ پس از یک دوره تمدید امروز پنج شنبه به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: داوطلبان در مهلت تمدید شده باید پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه کامل دفترچه راهنما، حداکثر ۵۰ کدرشته محل را انتخاب کنند.

توکلی بیان کرد: اطلاعیه جدید روی سایت سازمان سنجش منتشر شده است  و  داوطلبانی که می‌خواهند انتخاب رشته خود را ویرایش کنند باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری

توکلی درباره تعداد انتخاب رشته کنندگان بیان کرد: تا ساعت ۱۰ صبح امروز از میان ۱۵۰ هزار و ۵٣۵ داوطلب مجاز به انتخاب رشته ۸۷ هزار و ۵۳۱ داوطلب یا به عبارت دیگر حدود ۵۸ درصد از مجازین به انتخاب رشته کار خود را انجام داده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش ادامه داد: هر یک از پذیرفته شدگان در آزمون دکترای نیمه متمرکز باید پایان اردیبهشت ماه بر اساس برنامه زمانی خود را به دانشگاه معرفی کنند.

وی درباره ظرفیت دکترای نیمه متمرکز بیان کرد:  ظرفیت دکتری نیمه متمرکز  صرف نظر از دانشگاه آزاد ١۴ هزار نفر است و بر اساس برنامه زمانی نتایج نهایی آزمون دکتری در دهه اول شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حسین توکلی دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری سازمان سنجش کنکور دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد

به گزارش حوزه سایر رسانه‌های خبرگزاری تقریب، عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری