Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

مدت‌هاست از رشید مظاهری و امیر عابدزاده به عنوان جانشین‌های علیرضا بیرانوند در پرسپولیس نام برده می‌شود اتفاقی که بعید است در پایان فصل به وقوع بپیوندد.

رادوشوویچ ذخیره بیرانوند در پرسپولیس در این چند سال نشان داده است که می‌تواند در نبود گلر شماره یک سرخ‌پوشان،  به خوبی از دوازه قرمزها محافظت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو برانکو قصد دارد در صورتی که بیرانوند را از دست دهد، آرش شرقی دروازه‌بان 18 ساله گالاتاسرای را برای فصل بعد به خدمت بگیرد.

سنگربان ایرانیِ بهترین تیم لیگ ترکیه از 8 سالگی فوتبال خود را در آکادمی سپاهان شروع کرد، در 13 سالگی به ذوب‌آهن پیوست و چندی بعد از طریق استعدادیاب‌های گالاتاسرای شناسایی شد و راهی این تیم شد. آرش شرقی که مدتی شایعات حضورش در استقلال نیز شنیده می‌شد، اکنون به شدت مورد توجه سرمربی کروات پرسپولیس قرار گرفته است و به نظر می‌سد این سنگربان جوان در تابستان به عضویت سرخ‌پوشان تهران دربیاید. لازم به ذکر است این گلر 18 ساله در سال 97 توسط کرانچار نیز به اردوی تیم امید ایران نیز فراخوانده شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس ترکیه فوتبال استقلال ایران استقلال ایران پرسپولیس ترکیه لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس عبرت قلعه نویی به بیرانوند در عشق‌آباد

تیم ملی درحالی موفق شد با یک گل از سد ترکمنستان عبور کند که امیر قلعه‌نویی در تصمیمی جنجالی علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی را نیمکت‌نشین کرد تا حسین حسینی در ترکیب اصلی به میدان برود. این درحالی بود که بیانیه جنجالی باشگاه استقلال در انتقاد از قلعه‌نویی به خاطر بازی نکردن حسینی و ابوالفضل جلالی و همچنین عدم دعوت از سهرابیان به تیم ملی حسابی سر و صدا به پا کرده بود.

خیلی‌ها انتشار این بیانیه را دلیل بازی کردن حسینی به جای بیرانوند می‌دانستند و معتقد بودند فشار باشگاه استقلال باعث شد تا گلر شماره یک تیم ملی نیمکت‌نشین کاپیتان استقلال شود، درحالی که در بازی رفت چند روز پیش، بیرانوند فیکس بازی کرد و موفق شد کلین‌شیت کند.

شنیده‌ها از اردوی تیم ملی حاکی از آن است که قبل از شروع بازی دیروز مقابل ترکمنستان، قلعه‌نویی که تصمیم داشت از حسینی در ترکیب اصلی استفاده کند صحبت کوتاهی با بیرانوند انجام داد و به علیرضا گفت که قصد دارد در این بازی به او استراحت دهد تا هم فرصت بازی به بقیه گلر‌ها برسد و هم فشار اردو‌ها و بازی‌های ملی و باشگاهی خطری برای بیرانوند ایجاد نکند و علیرضا دچار مصدومیت نشود. به خصوص این‌که زمین بازی ایران و ترکمنستان هم مصنوعی بود و اصلا شرایط خوبی نداشت.

به هرحال سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت تا به علیرضا بیرانوند در این بازی استراحت دهد، ولی ستاره پرسپولیس در بازی‌های آینده دوباره به عنوان گلر اصلی درون دروازه تیم ملی قرار خواهد گرفت.

منبع: خبر ورزشی

tags # امیر قلعه نویی ، علیرضا بیرانوند سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • حامی بزرگ بیرانوند به تیم قطری پیوست
  • درس عبرت قلعه نویی به بیرانوند در عشق‌آباد
  • شنبه روز مهم برای مورایس و نیازمند
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • پرسپولیس در جام ملت‌های اروپا نماینده دارد
  • چشم انتظاری گارسیا برای بازگشت بیرانوند
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان | بیرانوند نیمکت نشین و جانشین سردار مشخص شد
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • انتقاد تند چیلاورت از وینیسیوس: بچه‌ننه نباش، فوتبال برای مردها است
  • عکس| خوش‌گذرانی نانسی عجرم با ۳ دخترش