Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@22:15:28 GMT

دستگیری سارقان مسلح محموله‌های باری در اصفهان

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۲۷۷۰

به گزارش ایلنا، سرهنگ سعید سلیمیان گفت: در پی شکایت تعدادی از رانندگان خودروهای باربری مبنی بر سرقت مسلحانه محموله های باری آنها موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

سرهنگ سعید سلیمیان افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد اعضای یک باند چهار نفره از سارقان حرفه ای با رانندگان خودروهای باری که در حال استراحت در حاشیه جاده بودند درگیر شده و خودروهای حامل محموله باری آنها را به سرقت می‌بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دستگیری این سارقان افزود: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه چهار عدد فشنگ جنگی نیز کشف و ضبط شد .

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه همچنین این سارقان در یک فقره سرقت مرتکب قتل یک نفر شده بودند، ادامه داد : این افراد در بازجویی ها پلیس به 3 فقره سرقت مسلحانه محموله باری شامل 25 تن میلگرد، 25تن نبشی آهن و 20تن ورق آهن به ارزش چهار میلیارد ریال اعتراف کردند .

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان اصفهان اصفهان پلیس آگاهی قتل سرقت مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی اعلام شهروندان مبنی بر سرقت ۲ میلیارد ریالی وسایل منزل ماموران تجسس کلانتری ۱۴ رحمت با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قانونی هر ۲ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ حسین احمدی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی وسایل مسروقه از قبیل دوربین‌های مدار بسته و برخی وسایل سرقتی دیگر کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند و تحقیقات از متهمان جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان