Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@18:28:48 GMT

فیلم/ راه هرگونه مذاکره با آمریکا بسته است

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۲۸۴۱

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی وزارت امورخارجه در واکنش به سخنان نماینده ویژه آمریکا در امور ایران: با توجه به بدعهدی، بدقولی و قلدرمآبی آمریکا، راه هرگونه مذاکره بسته است.

دریافت 4 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل آمریکا ترامپ وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر رژیم صهیونیستی: جنگ منطقه‌ای بعید نیست

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، اوفیر سوفر، وزیر مهاجرت رژیم صهیونیستی گفت: ما وقوع جنگ منطقه‌ای را بعید نمی‌دانیم. ما در مقابل واقعیتی هستیم که بعد از حمله ایران نمی‌توان آن را قبول کرد و باید این معادله را تغییر بدهیم.

بیشتر بخوانید: انتشار ویدئوی خسارت موشک‌های ایران به پایگاه نواتیم توسط اسرائیل + فیلم

به نقل از معاریو، وی گفت: ما باید تمام اصولی را که درباره «مفهوم امنیت» در اسرائیل قبل از هفتم اکتبر داشتیم، بررسی کنیم.

بامداد یکشنبه، سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از جمله شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی در عملیات «وعده صادق» و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدأ هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227356 برچسب‌ها رژیم صهیونیستی

دیگر خبرها

  • وزیر رژیم صهیونیستی: جنگ منطقه‌ای بعید نیست
  • بررسی جداگانه لایحه کمک به اوکراین و اسرائیل در کنگره آمریکا
  • تلاش برای رساندن کمک‌های جدید به دست صهیونیست‌ها در کنگره
  • درخواست کمیسیون اروپا از کنگره آمریکا برای حمایت از اوکراین
  • تقلای رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای تصویب بسته کمکی به رژیم صهیونیستی
  • بایدن و سران کنگره درباره تحولات خاورمیانه گفتگو کردند
  • گفت‌وگوی بایدن و سران کنگره درباره تحولات خاورمیانه
  • حمله ایران علیه اسرائیل برنامه کاری مجلس نمایندگان آمریکا را تغییر داد
  • حمله ایران علیه اسرائیل برنامهٔ کنگره را به‌هم ریخت
  • برنامه کنگره آمریکا به‌هم ریخت