Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@04:47:47 GMT

دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۲۸۸۷

دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی از افزایش دمای هوا در سطح استان خبر داد. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

یحیی قاینی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: روند افزایش دما در خراسان رضوی از امروز آغاز شده و در هفته آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: بیشینه دمای امروز مشهد نیز نسبت به روز گذشته دو درجه افزایش دارد و تا پایان هفته آینده نیز به تدریج دما به 23 درجه می‌رسد.

سیر صعودی افزایش دمای خوزستان ادامه داردتدوام روند افزایش دما و دبی طبیعی آب تا دو روز آینده در کشورافزایش دمای هوا در روزهای آینده؛ سامانه بارشی در راه گلستان

قاینی پور اضافه کرد: کمینه دمای هوای مشهد نیز تا پایان هفته آینده با روندی افزایشی از پنج به 14 درجه سلسیوس افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها نیز به صورت پراکنده در سطح استان ادامه دارد گفت: بارش‌ها شب گذشته هفت شهرستان استان شامل کلات، مشهد، تربت حیدریه، تربت جام، فریمان، خواف و چناران را پوشش داد که بیشترین بارش‌ها مربوط به کلات بوده است.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان مشهد مقدس امروز با افزایش ابر و احتمال بارش همراه است

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، بر اساس تحلیل نقشه‌ها و مدلهای پیش‌یابی، انتظار داریم تا پایان امشب بارش های پراکنده افزایش یابد و بر شدت وزش باد در سطح استان خراسان رضوی به ویژه مشهد مقدس افزوده شود.     تغییر در گرادیان فشار هوا موجب افزایش شدت وزش باد و احتمال بروز خسارت در سطح استان به ویژه نیمه شمالی خواهد شد.     همچنین در مناطق واقع در نوارشمالی استان خراسان رضوی عبور امواج ناپایدار و وقوع بارشهای رگباری پراکنده پیش بینی شده است.     کمینه دما در 24 ساعت گذشته در مشهد مقدس  ۸° c و بیشینه دما نیز در همین مدت ۱۳° c بود.                    

دیگر خبرها

  • روند افزایشی دما در خراسان رضوی آغاز شد
  • سامانه بارشی از خراسان رضوی خارج شد/ آغاز روند افزایشی دما در استان
  • هم اکنون بارش باران در ۹ شهرستان خراسان رضوی
  • بارش باران و ماندگاری هوای سرد تا ظهر فردا در خراسان رضوی
  • بارش برف و باران در راه است
  • افزایش ۲۱ درصدی شمار پرواز‌های فرودگاه مشهد در تعطیلات عید فطر امسال
  • افزایش ۲۴ درصدی تردد مسافران فرودگاه مشهد در تعطیلات عید فطر
  • باران حال و هوای همه مناطق خراسان رضوی را بهاری کرد/ماندگاری هوای سرد تا روزهای میانی هفته
  • باران حال و هوای همه مناطق خراسان رضوی را بهاری کرد
  • آسمان مشهد مقدس امروز با افزایش ابر و احتمال بارش همراه است