Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@12:23:36 GMT

عذرخواهی پوگبا از هواداران یونایتد(عکس)

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۲۸۸۸

عذرخواهی پوگبا از هواداران یونایتد(عکس)

پل پوگبا بعد از شکست منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی در دربی شهر منچستر، درحالیکه در حال خروج از زمین بود به طرف هواداران یونایتد رو کرده و از آنها عذرخواهی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در خانه خود ورزشگاه اولدترافورد درحالی در دربی شهر منچستر به مصاف رقیب همشهری‌اش سیتی رفت که شاگردان سولسشر قصد داشتند دست‌کم با متوقف کردن منچستریونایتد شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ولی شاگردان اوله گنار سولسشر که قصد داشتند بعد از شکست تحقیرآمیز 4-0 مقابل اورتون، در مقابل سیتی خودی نشان بدهند با نتیجه 2-0 شکست خوردند تا بار دیگر هواداران‌شان را نگران و عصبانی کنند. با اینحال یونایتد در نیمه اول بازی دیشب نمایش خوبی داشت و سیتی در این نیمه نتوانست راهی برای باز کردن دروازه شیاطین سرخ پیدا کند.اما در نیمه دوم برناردو سیلوا و لروی سانه دروازه دخیا را باز کردند تا منچستر یونایتد شکست دیگری را تجربه کند.

 

 

پل پوگبا که بعد از شکست سنگین یونایتد مقابل اورتون با انتقادهای شدید هواداران شیاطین سرخ مواجه شده بود، بعد از به صدا در آمدت سوت پایان بازی دیشب درحالیکه به سرعت به طرف تونل ورزشگاه حرکت می‌کرد تا زمین را ترک کند، رو به سمت هواداران یونایتد کرد و یکی از دستهایش را به نشانه عذرخواهی از آنها بالا آورد.

 

 

هواداران یونایتد از اینکه پل پوگبا بعد از شکست مقابل اورتون از پاسخ داده به تشویق‌های آنها خودداری کرده به شدت ناراحت بودند و پیش از بازی دیشب جو علیه پوگبا در اولدترافورد بسیار سنگین بود. حالا باید دید آیا ژست عذرخواهی پوگبا می‌تواند رابطه او و هواداران یونایتد را ترمیم کند یا نه.

 

 

 

منچستر یونایتد پل پوگبا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کاونتری +پخش آنلاین

پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کاونتری رقابت‌های جام حذفی انگلیس از ساعت ۱۸:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستر یونایتد و کاونتری امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت _ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچستر یونایتد و کاونتری

جام حذفی انگلیس (کاونتری - منچستر یونایتد) ساعت ۱۸:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 746689

دیگر خبرها

  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • به بهانه خداحافظی کاکس؛ از وعده انتقام تا عذرخواهی روی سکو
  • منچستر یونایتد مقابل تیم دسته اولی مُرد و به فینال صعود کرد
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کاونتری +پخش آنلاین
  • شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2019) / فیلم
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم
  • شواین اشتایگر: مورینیو مرا به تیم زیر 16 ساله‌های منچستریونایتد تبعید کرد!