Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@04:55:24 GMT

كشف تجهيزات كامپيوتري و شبكه اي درخرمبيد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۲۸۹۵

كشف تجهيزات كامپيوتري و شبكه اي درخرمبيد

خبرگزاري آريا- فرمانده انتظامي استان از توقيف يك دستگاه كاميون و كشف 988 عدد تجهيزات كامپيوتري و شبكه اي به ارزش 3 ميليارد ريال در شهرستان "خرمبيد" خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پليس، سردار "احمدعلي گودرزي" گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق کالا و برخورد قاطع با قاچاقچيان، ماموران انتظامي شهرستان "خرمبيد" اقدام به كنترل و بازرسي از خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي كردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينكه ماموران موفق شدند، يك كاميون حامل كالاي قاچاق را شناسايي و متوقف كنند، افزود: در بازرسي از اين خودرو، 988 عدد تجهيزات كامپيوتري و شبكه اي از نوع "مانيتور"، "كارت گرافيكي"، "پنل" و "تقسيم كانال" قاچاق و فاقد مدارك قانوني کشف شد.
فرمانده انتظامي استان با اشاره به دستگيري يك قاچاقچي و معرفي وي به مراجع قضائي، بيان كرد: ارزش اين محموله قاچاق برابر نظر كارشناسان، 3 ميليارد ريال برآورد شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: كشف تجهيزات كامپيوتري خرمبيد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ فرامرز منصوری گفت: ماموران انتظامی سنقروکلیایی حین گشتزنی در ورودی شهر به یک دستگاه پژو آردی مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو توقیفی ۲۲۸ لیتر انواع روغن و ۶۸ عدد انواع هواکش خودرو فاقد مجوز به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال کشف شد.
منصوری از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و ارسال آن به مراجع قضائی خبر داد.

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف خشکبار قاچاق ۷۰ میلیاردی در بهارستان
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل