Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ذوب آهن در حالی به مصاف تراکتورسازی می‌رود که به دنبال پنجمین برد برابر این تیم در اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب آهن و تراکتورسازی در تاریخ لیگ برتر ۲۱ بار به مصاف هم رفته‌اند که در این بین ذوب آهن ۶ بار و تراکتورسازی ۸ بار پیروز شده‌اند ضمن اینکه هفت دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ۲۱ رویارویی لیگ برتری ذوب‌آهن و تراکتورسازی ۵۷ گل به ثمر رسیده است که سهم ذوب آهن ۲۷ و سهم تراکتورسازی ۳۰ گل بوده است.

در ۱۰ جدال تیم‌های ذوب آهن و تراکتورسازی در اصفهان، هر دو تیم آمار برابری داشته‌اند و هر کدام به ۴ برد و ۲ تساوی رسیده‌اند و در ۴ دیدار نیز شکست خورده‌اند.

آمار رویارویی‌های ذوب آهن و تراکتورسازی در لیگ برتر به شرح زیر است:

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتورسازی تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در تاریخش هرگز نتوانسته در زمین منچسترسیتی به پیروزی برسد. حاصل کار دو تساوی و سه شکست برای این تیم بوده و سیتیزن ها از سال 2018 نیز دیگر در یک رقابت اروپایی در اتحاد شکست نخورده اند.

در واقع از 19 نوامبر 2018 و بازی برابر لیون، سیتی در اتحاد شکست ناپذیر بوده است. لیون آن بازی را برابر سیتی 1-2 برد و جالب اینکه فرلاند مندی را در ترکیب خودش داشت. بازیکنی که حالا برای رئال بازی می کند. 

مندی تنها بازیکن تیم کارلو آنچلوتی است که می داند چگونه دیوار تسخیر نشدنی ورزشگاه اتحاد را در رقابت های برتر اروپا بشکند؛ ورزشگاهی که سیتی در آن 28 برد و دو تساوی در 30 بازی اخیر داشته است.

دیگر خبرها

  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • گل های دقیقه پایانی برای تساوی گل گهر و استقلال خوزستان
  • نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!
  • رئال مادرید بیش از دو برابر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی