Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@07:24:11 GMT

ماموریتی ممکن برای پسران یحیی گل محمدی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۳۰۰۷

به گزارش ایلنا، پدیده شهر خودرو لیگ هجدهم را فراتر از انتظار آغاز کرد و تا هفته‌های پایانی نیم فصل اول صدرنشین لیگ برتر بود. درخشش این تیم در لیگ برتر ادامه‌دار نبود. اوج گرفتن تیم‌هایی مثل استقلال و تراکتورسازی در نیم فصل دوم و هم‌چنین افت شاگردان یحیی گل محمدی باعث شد آن‌ها به رتبه پنجم جدول سقوط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدیده که تا هفته دوازدهم لیگ برتر فاصله زیادی با تعقیب کنندگانش در جدول رده‌بندی داشت و خیلی‌ها این تیم را شانس اول قهرمانی می‌دانستند حالا باید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بجنگد؛ اتفاقی که برای این تیم موفقیت بزرگی به حساب می‌آید و در صورت رخ دادن آن می‌توان به یحیی گل محمدی و تیمش نمره قبولی داد. 

پدیده که اکنون با 46 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد با تراکتورسازی 3 و با استقلال و سپاهان 4 امتیاز فاصله دارد. اختلافی که در نگاه اول ممکن است زیاد و جبران آن در 4 بازی باقی مانده سخت به نظر برسد اما با نگاهی به برنامه بازی‌های این تیم تا پایان فصل می‌توان گفت رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم کاملا ممکن است. 

پدیده تا پایان فصل 4 بازی پیش‌رو دارد که دو تای آن‌ها در مشهد و برابر دو رقیب مستقیم خود یعنی استقلال و سپاهان است. مشهدی‌ها اگرچه تا اینجای فصل عملکرد مناسبی برابر تیم‌های بالای جدولی نداشتند و در بازی‌های بزرگ ضعیف ظاهر شده‌اند اما می‌توانند امیدوار باشند با تکرار درخشش نیم فصل اول خود و حمایت هوادارانشان از این دو بازی سربلند بیرون بیایند. 

بهترین حالت برای تیم مشهدی پیروزی در این دو بازی است. در صورت رخ دادن این اتفاق و باتوجه به رویارویی تراکتورسازی و سپاهان با پرسپولیس در دو هفته آینده و احتمال بالای از دست دادن امتیاز توسط این تیم‌ها شاگردان یحیی گل محمدی می‌توانند امیدوار باشند حتی تا رتبه دوم جدول خودشان را بالا بکشند. 

البته پدیده حتی در صورت قرار گرفتن در رتبه چهارم جدول هم شانس بالایی برای رسیدن به سهمیه آسیایی دارد. باتوجه به حضور پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی و احتمال بالای قهرمانی این دو تیم و اینکه آن‌ها به احتمال زیاد جزو سه تیم بالای جدول در پایان فصل  خواهند بود، تیم چهارم لیگ هم این شانس را خواهد داشت به لیگ قهرمانان آسیا برسد. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال یحیی گل محمدی پدیده شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۳۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری به طور رسمی از سمت خود به عنوان سرمربی قرمزها استعفا کرد و بعد از ۴ سال حضور، از این تیم جدا شد.

به نقل از ایرنا بعد از جدایی گل‌محمدی، طی توافقی که بین او و باشگاه پرسپولیس صورت گرفت، قرار شد که مطالبات این مربی در ۳ قسط پرداخت شود. باشگاه طبق توافق قبلی قسط اول را پرداخت کرد اما گفته می‌شود که بیش از ۳۰ روز است که قسط دوم پرداخت نشده و همین موضوع سبب شده است تا گل‌محمدی باشگاه پرسپولیس را تهدید به شکایت کند. این در شرایطی است که موعد پرداخت قسط پایانی نیز دهم اردیبهشت است و چنانچه باشگاه نتواند مطالبات این مربی را پرداخت و تسویه کند، به احتمال فراوان سرمربی سابق قرمزها از این باشگاه شکایت خواهد کرد.

با پیگیری‌های خبرنگار ایرنا مشخص شد با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس به دنبال کسب مجوز حرفه‌ای بود و باید مطالبات بازیکنان پیشین خود که علیه این باشگاه حکم قطعی گرفته‌اند را پرداخت می‌کرد. از همین رو گفته می‌شود که قرمزها مبلغی که برای پرداخت قسط دوم گل‌محمدی در نظر گرفته بودند را صرف پرداخت مطالبات رضا اسدی و مهدی مهدی‌خانی کردند و در نتیجه موفق به پرداخت به‌موقع بدهی سرمربی سابق این تیم نشدند.

با این حال، باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا مطالبات گل‌محمدی را هرچه سریع‌تر پرداخت و از شکایت احتمالی گل محمدی جلوگیری کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898416

دیگر خبرها

  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • توافق خبرساز؛ گل‌محمدی- تراکتور نهایی شد
  • یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد