Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:54:47 GMT

176 نفر زندانی جرایم غیرعمد زنجانی آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۳۱۲۸

176 نفر زندانی جرایم غیرعمد زنجانی آزاد شدند

ایرنا - زنجان - مدیر دفتر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان گفت: 176 نفر از مددجویان جرایم غیر عمد این استان در سال گذشته با کمک خیران، ستاد دیه و گذشت شاکیان آزاد شدند.

علی خلجی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس آمار ثبت شده، هشت نفر از این مددجویان آزاد شده در این مدت از بانوان بوده و مابقی زندانیان از آقایان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خلجی با بیان اینکه مشارکت های مردمی نقش مهمی در میزان آزادسازی ها دارد، خاطرنشان کرد: کل بدهی این نفرات بیش از 226 میلیارد و 307 میلیون ریال بود که با کمک مالی ستاد دیه استان، کشور و خیران پرداخت شده است.
مدیر دفتر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان با اشاره به اینکه از این مبلغ 38 درصد معادل 85 میلیارد و 752 ریال توسط شاکیان بخشیده شده است، خاطرنشان کرد: حدود 37میلیارد و 536 میلیون ریال معادل 17 درصد از کل بدهی محکومان به عنوان تسهیلات بانکی اعطایی پرداخت شده است.
خلجی گفت: هرکسی با هر میزان که می تواند در این امر خیر مشارکت کند و زمینه ساز آزادی مددجویان را فراهم سازد، تا آنها هم در کنار خانواده خود باشند.
مدیر دفتر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان تصریح کرد: مجموع آورده مدجویان از کل بدهی، 9 میلیارد و 683 میلیون ریال معادل حدود چهار درصد کل مبلغ ثبت شده است.
خلجی با اشاره به کمک های ستاد دیه، گفت: برای آزاد کردن تمام مددجویان ذکر شده بیش از 19 میلیارد و 700 میلیون ریال کمک مالی توسط ستاد دیه کشور، همچنین ستاد دیه استان پرداخت گردیده است.
به گزارش ایرنا، سال 96 با گذشت شاکیان، کمک ستاد دیه کشور و استان و خیران زنجانی 313 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد آزاد شدند.
3088/3216

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آزادسازي ديه زنداني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۳۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون ۶۲ زندانی جرایم غیر عمد استان با کمک ۱۴۰ میلیارد تومانی خیران نیک اندیش از بند زندان آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه زندانیان جرایم غیر عمد استان با اعلام این خبر گفت: رقم بدهی این زندانیان ۱۴۵ میلیارد تومان بوده که ۱۴۰ میلیارد تومان با گذشت و پذیرش اعسار از سوی مراجع قضایی، ۳ میلیارد تومان با پرداخت وام و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن نیز از سوی خیران تامین شده است.

حسن بیگی افزود: پارسال خیران نیک اندیش برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ۹ میلیارد تومان کمک کردند. این رقم امسال به ۱۳ میلیارد تومان رسید که رشد ۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال دارد.

او گفت: اکنون ۱۶۱ زندانی جرایم غیر عمد با بدهی ۴۰۰ میلیارد تومان چشم انتظار کمک نیکوکاران هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان