Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گزارش های رسیده از یمن حاکی از آن است که رزمندگان یمنی ضمن مقاومت در برابر حملات مزدوران ائتلاف توانستند تلفات و خسارات سنگینی را به آنان وارد کنند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ شماری از نیرو‌های مزدور چند ملیتی رژیم سعودی حمله گسترده‌ای را از مناطق مرزی استان «نجران» عربستان علیه مواضع نیرو‌های یمنی در منطقه «البقع» در شمال شرق استان «صعده» یمن انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رزمندگان یمنی با وجود حملات سنگین جنگنده‌های سعودی در مقابل نیرو‌های مزدور مقاومت کردند و پس از درگیری‌های سنگین چند ساعته موفق شدند حملات را به طور کامل دفع کنند.
براساس اطلاعات به دست آمده تعدادی از مزدوران سعودی در جریان درگیری‌ها در این منطقه کشته و زخمی شدند، سایر نیرو‌های مزدور سعودی هم پس از متحمل شدن خسارت‌های سنگین از منطقه متواری شده و عقب نشینی کردند.
به گزارش میزان، رزمندگان یمنی در جریان درگیری‌ها در حومه منطقه البقع توانستند یک پهباد جاسوسی رژیم سعودی را هدف قرار داده و منهدم کنند.
خبر‌ها از مناطق «السدیس» و «الشبکه» در جنوب استان نجران حاکی است نیرو‌های مزدور سعودی حملاتی را به منظور بازپس گیری مجدد برخی مناطق انجام دادند که با اقدام به موقع نیرو‌های یمنی ناکام مانده و به نتیجه‌ای نرسیدند.
به گفته منابع میدانی، نیرو‌های یمنی همزمان عملیات غافلگیر کننده‌ای را علیه مواضع مزدوران سعودی در منطقه «مربع شجع» در جنوب غرب استان نجران عربستان انجام دادند و توانستند شماری از آنان را کشته و زخمی کنند.
از منطقه «الحماد» هم خبر می‌رسد نیرو‌های یگان مهندسی در یک کمین دقیق موفق شدند شماری از مزدوران سعودی را در تله‌های انفجاری گرفتار کنند؛ در جریان این کمین تعدادی از مزدوران سعودی به هلاکت رسیدند.
رزمندگان یمنی در صدد هستند نفوذ خود را در محور جنوب غرب استان نجران عربستان افزایش دهند تا امنیت مرز‌های خود را تامین کنند و مناطق اشغالی را در شمال شرق استان صعده یمن بازپس بگیرند.
استان نجران در جنوب عربستان واقع شده و با استان‌های «الجوف» و «صعده» یمن (مهم‌ترین پایگاه انصارالله) هم مرز است و از اصلی‌ترین مناطق کمک رسانی رژیم سعودی به نیرو‌های مزدور در شمال یمن محسوب می‌شود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یمن نیروهای یمنی مزدوران سعودی نجران صعده یمن خسارات سنگینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (چهارشنبه) به تدریج ابرناکی و بارش در شرق سواحل دریای خزر، شرق تهران و استان‌های سمنان و خراسان شمالی کاهش یافته و در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

امروز در شمال شرق فارس، غرب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق بارندگی خفیف است.

پنجشنبه در شرق و شمال شرق کشور و استان فارس رگبار ضعیف و پراکنده همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود و در جنوب شرق کشور شامل کرمان، نیمه جنوبی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

جمعه در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق یزد رگبار پراکنده و وزش باد و در نوار غربی کشور روند افزایش نسبی دما انتظار می‌رود.

شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات غرب فارس افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد. همچنین در ساعات بعدازظهر در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر و رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

یکشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس و شمال بوشهر افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

تا روز جمعه وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی ساعات روز شدید و گاهی با گرد و خاک همراه خواهد بود.

چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

کد خبر 846826 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • حملات شدید اسرائیل علیه نوار غزه در دویست و یکمین روز جنگ
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد