Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پیش از ظهر پنج شنبه در نشست هیئت اندیشه ورزان جوان در استان همدان با تبریک ایام ماه شعبان و تاکید بر بهره مندی از این ماه پربرکت گفت: در روزهای ابتدای امسال شاهد نزول باران در نقاط مختلف کشور بودیم که اگر چه برای بسیاری از استان‌ها نعمت بود اما برای برخی خسارت به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد سدهای کشور پر آب شدند اما خسارت‌هایی هم وارد شد، گفت: مشکلات و مسائل با یاری جوانان یکی پس از دیگری حل می‌شود کمااینکه جوانان قدم اول را به صورت خودجوش برای کمک و یاری هموطنانمان برداشتند و در این راه پیشرو بودند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: دولت یک ریال هم برای ۱۶ تیم لیگ برتری پرداخت نمی‌کند و هزینه این تیم‌ها حدود ۶۰۰ میلیاردتومان است که از منابع غیردولتی و توسط حامیان مالی و هواداران پرداخت می‌شود.

سلطانی فر به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: در رویکردهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری تبیین و ابلاغ شد محور همه سیاست‌ها و برنامه‌های نظام در گام دوم انقلاب با تمرکز به استفاده از ظرفیت و توجه به جوانان است.

وی با بیان اینکه روی سخن مقام معظم رهبری برای حل بحران‌ها و توسعه و سربلندی ایران با جوانان بود، گفت: این موضوع وظیفه سنگینی را بر دوش مسئولان کشوری برای اعتماد به جوانان در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه‌های مدیریتی کشور قرار داده است.

انتهای پیام/س

سفر وزیر ورزش به همدان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم اولویت ما حل و فصل پرداخت اقساط کشور بود تا بدهی‌های جمهوری اسلامی ایران برای اقساط گذشته به صفر برسد.

به گزارش مشرق، احسان خاندوزی، روز چهارشنبه( پنجم اردیبهشت ماه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای دولت سیزدهم اولویت ما حل و فصل پرداخت اقساط کشور بود تا بدهی‌های جمهوری اسلامی ایران برای اقساط گذشته به صفر برسد و کاری کنیم تا بانک توسعه اسلامی بتواند دوباره برای ۱۱ پروژه عمرانی که دراستان مختلف کشور فعال است، تامین مالی کند.

وزیر امور اقتصاد و دارایی افزود: ما بدهی‌های قبل از سال ۱۴۰۰ را پرداخت کردیم و فرآیند بازپرداخت سایر پروژه‌ها آغاز شده است و بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید دریافت کردیم.

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • بخشی از حق‌آبه ایران از هیرمند پرداخت شد
  • جریمه نقدی ۵ باشگاه لیگ برتری
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض