Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@18:20:29 GMT

مامور قلابی در دام پلیس کرمانشاه گرفتار شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۳۲۳۴

مامور قلابی در دام پلیس کرمانشاه گرفتار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر اینکه شخصی با لباس یگان امداد نیروی انتظامی اقدام به اخاذی و سرقت از همشهریان می‌کند، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری ۱۱ مرکز با حضور در پاساژگل واقع در ابتدای خیابان مدرس در حین گشت زنی موفق به شناسایی مأمور قلابی شده و در حالی که وی لباس نظامی (یگان امداد) را برتن داشت، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این فرد در بازجویی‌های اولیه خود را ستوان یکم یگان امداد کرمانشاه معرفی کرد اما با استعلام‌های صورت گرفته دروغ بودن اظهارات وی اثبات شد.

وی تصریح کرد: این فرد که چاره‌ای جز اعتراف نداشت انگیزه خود را از کارش اخاذی از مردم عنوان کرد.

براری ادامه داد: مأمور قلابی چند روز پیش با سو استفاده از نام پلیس، گوشی تلفن همراه یکی از دکه داران میدان آزادی را نیز سرقت کرده بود.

کد خبر 4600022

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس یگان امداد نیروی انتظامی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز

خلبان برزو فرجی فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه گفت : خلبانان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته با انجام پنج پرواز امدادی توانستند در کمترین زمان ممکن مصدومانی را از استان‌های کرمانشاه و همدان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان‌ها منتقل کنند.

وی افزود: هفته گذشته در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی کرمانشاه و همدان خلبانان این پایگاه طی عملیات مردم یاری با بالگرد در مناطق ملایر، کبود آهنگ، دالاهو، کرندغرب و قصرشیرین توانستند به پنج نفر از هموطنان امدادرسانی کنند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: این مصدومین به علت سوختگی شدید، تصادفات رانندگی، مشکلات قلبی دچار مصدومیت شدید شده و نیاز فوری به مراقبت‌های ویژه داشتند که در کمترین زمان به بیمارستان‌های کرمانشاه و همدان منتقل شدند.

فرجی با اشاره به تفاهم‌نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، گفت: بالگرد‌های اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

فرجی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارد و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • اگر کسی خود را مامور معرفی کرد چه کنیم؟
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد