Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@09:47:39 GMT

مسئولین در حد توان خود به مردم قول دهند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۳۲۴۹

مسئولین در حد توان خود به مردم قول دهند

علی اصغر یوسف نژاد گفت:مسئولین باید در حد توان دستگاه خود به مردم قول دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی اصغر یوسف نژاد صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری با تشکر از اعضای ستاد بحران و فعالیت ها و تلاش های در جریان بروز سیل و خرابی های بوجود آمده گفت:جا دارد از فرماندار محترم و اعضای ستاد بحران و تمامی کسانی که در جریان این حادثه و بلای طبیعی کمک کردند و پای کار بودند تشکر و خدا قوت بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت:با توجه به اینکه تقریبا هرسال در استان مازندران شاهد بروز یک حادثه طبیعی هستیم  انتظار میرود که اعضای ستاد بحران بهتر و با کیفیت بیشتری در زمان بروز حادثه مدیریت کنند.

وی اظهار کرد: متاسفانه ستاد بحران در هنگام بروز حادثه مجهز و ریجستری نیست و انتظار میرود که  آمادگی ستاد بحران در هنگام بروز اینچنین حوادثی بالاتر برود.

یوسف نژاد اظهار کرد: مسئولین باید در حد توان دستگاه خود به مردم قول دهند.

وی گفت:اگر قولی و حرفی از زبان مسئولی منعقد می شود برای مردم انتظار ایجاد میشود و عدم تعهد به قول خود موجب گلایه و نارضایتی در میان مردم میشود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در پایان با اشاره به خسارات برآورد شده بیان کرد:باید تلاش کرد تا مردم آسیب دیده از سیل زودتر به زندگی عادی خود بازگردند و جبران خسارات سیل باید جدی تر پیگیری شود.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان مازندران بلای طبیعی شورای اداری مجلس شورای اسلامی نماینده مردم 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانش زمین در روستای «دشتبال» و ریزش ۶ واحد مسکونی/ تاکنون حادثه جانی گزارش نشده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش شدید باران و جریان یافتن رواناب باعث آبگرفتگی ۲۰ واحد مسکونی و ریزش ۶ باب منزل مسکونی در روستای دشت‌بال از بخش پادنای علیای شهرستان سمیرم شد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، با بیان اینکه طی ورود سامانه بارشی روزهای گذشته، بارش باران منجر به رانش زمین و طغیان رودخانه در بخش پادنای شهرستان سمیرم در اصفهان شده است، اظهار کرد: جاده روستاهای خفر، دیلی و سرباز در بخش پادنا به علت ریزش کوه و نیز محورهای جاده‌ای روستاهای نورآباد، سرباز و دشتبال در بخش پادنای علیای شهرستان به علت رانش زمین و طغیان رودخانه برای ساعاتی مسدود شد.

وی درباره بارش شدید باران و جریان یافتن رواناب که منجر به آبگرفتگی ۲۰ واحد مسکونی و ریزش ۶ باب منزل مسکونی در روستای دشت‌بال از بخش پادنای علیای شهرستان سمیرم شد، افزود: در شهرستان سمیرم ۴۵ میلی‌متر، ۶۲ میلی‌متر در بخش پادنای علیا و ۱۰۶ میلی‌متر در ایستگاه روستای نقل بارندگی گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه بلافاصله اکیپ‌های راهداری اداره کل راهداری به مناطق تحت‌تأثیر اعزام و بازگشایی محورهای آسیب دیده در حال انجام است، خاطرنشان کرد: تخلیه آب و امدادرسانی در روستای دشتبال نیز توسط امدادگران جمعیت هلال احمر و تیم‌های مدیریت بحران شهرستان، دهیاری و بخشداری در حال انجام است، تاکنون در این مناطق حادثه جانی گزارش نشده است.

کد خبر 739140

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد و کارگروه‌ تخصصی مدیریت بحران زیر بخش‌های کشاورزی
  • هشدار حفاظت محیط زیست گیلان در خصوص خطر بروز آتش سوزی در طبیعت
  • هم افزایی مسئولان در رفع آبگرفتگی‌ها موثر است
  • غیبت فرماندار پلدختر در سیل| بحران نزدیک فرماندار دور!
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود است
  • رانش زمین در روستای «دشتبال» و ریزش ۶ واحد مسکونی/ تاکنون حادثه جانی گزارش نشده است
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود است
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود است/ شهروندان و مسافران نوروزی از تجمع در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • واکنش استاندار به منتقدانش/ ما مسئولین بدهکار مردم هستیم
  • همه راه‌های استان بوشهر باز است