Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@18:59:36 GMT

فرماندهی انتظامی غرب تهران استخدام می‌کند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۳۳۶۸

فرماندهی انتظامی غرب تهران استخدام می‌کند

مدیر هسته گزینش فرماندهی انتظامی ویژه غرب تهران از استخدام نیروی انسانی مورد نیاز از بین جوانان در مقطع درجه داری مرد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید مومنی ، مدیر هسته گزینش فرماندهی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه انتظامی شبکه خبری تهران نیوز اظهار داشت: فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران به‌منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین جوانان مومن،متعهد و بسیجی به‌صورت پیمانی پنج ساله انتظامی در مقطع درجه داری مرد از طریق ازمون ورودی و دیگر مراحل استخدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: داوطلبان مرد با حداقل معدل ۱۴ در کلیه رشته‌های تحصیلی در مقطع دیپلم و با حداقل میزان قد ۱۷۰ سانتی متر می‌توانند جهت ثبت نام اقدام کنند.

 

شرایط استخدام

مدیر هسته گزینش فرماندهی انتظامی ویژه غرب تهران عنوان کرد: متولدین ۱۳۷۸ که ۱۹ سال تمام را داشته باشند می‌توانند در این باره اقدام کنند.

وی بیان داشت: داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر به هسته گزینش فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران واقع در شهریار، شهرک اداری، بلوار دولت بعد از فرمانداری مراجعه و یا با شماره تماس ۰۲۱۶۵۲۷۳۷۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در مراسم نمادین هفته سلامت که امروز پیش از ظهر برگزار شد، اظهار کرد: ترکیب سلامت با ورزش یک فرهنگ مکمل است و در ابتدا باید ورزش و تندرستی را داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران ادامه داد: در مدارس از مراسم آغازین صبحگاه تا مراسم‌ها دانش آموزان را باید به سمت ورزش سوق دهیم تا سلامت در جامعه ارتقا پیدا کند، همچنین دانش‌آموزان باید تغذیه سالم داشته باشند.

وی افزود: در آموزش و پرورش یک سند بالادستی از جمله سند تحول بنیادین آموزش و پرورش وجود دارد که ۶ ساحت دارد و یکی از این ساحت‌ها تربیت زیستی بدنی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • (ویدئو) شبیه‌سازی نخستین بمباران هسته‌ای در «هیروشیما»
  • آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار از ۵ اردیبهشت
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد
  • نتایج آزمون استخدامی معلمان منتشر شد | جزئیات مراحل چهارگانه بررسی مدارک، معاینه پزشکی، ارزیابی تکمیلی و گزینش | اعلام مدارک مورد نیاز
  • نتایج «آزمون آموزگاری» اعلام شد
  • اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار اعلام شد
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش