Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@23:03:14 GMT

مسابقات کشوری هندبال خردسالان در دهدشت برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۳۳۹۲

مسابقات کشوری هندبال خردسالان در دهدشت برگزار می شود

رضا نکویی زاده چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقات با حضور تیم های پیشگامان اصفهان، هیات هندبال یاسوج، کاشی سرامیک حاج هاشمی اصفهان، فراز بام خاییز دهدشت و ماهان سازه خاییز دهدشت برگزار می شود.
وی بیان کرد: این مسابقات روز های پنجشنبه و جمعه پنجم و 6 فروردین در سالن اختصاصی هندبال شهید باهنر دهدشت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکویی زاده تصریح کرد: این مسابقات به مناسبت اولین یادواره شهید سید سپهدار دیورخش شهید هندبالیست کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهر دهدشت برگزار می شود.
تیم هندبال خردسالان فراز بام خائیز دهدشت سال گذشته در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور صاحب سکوی سوم شد.
تیم بزرگسالان هندبال فراز بام خائیز دهدشت در اولین دوره حضور خود در لیگ برتر هندبال موفق شد بر سکوی سوم لیگ برتر تکیه بزند.
شهرستان کهگیلویه به مرکزیت شهر دهدشت 32 هیات ورزشی دارد.
7531/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اصفهان کهگیلویه و بویراحمد لیگ برتر هندبال دهدشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، در چارچوب هفته هجدهم از سی‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، عصر امروز _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین‌ماه_ تیم هندبال گیتی‌پسند از ساعت ۱۶ در سالن شهید سجادی اصفهان میزبان آلومینیوم اراک بود و مقابل میهمان خود به پیروزی ۲۲ بر ۲۰ رسید.

دو تیم در ابتدا گام به گام با هم پیش رفتند و اختلافات گل نماینده اصفهان با مهمان اراکی‌اش تنها به یک گل می‌رسید، با این آلومینیوم با چند تلاش و پنالتی در لحظه آخر هم نتوانست گل‌ها را برابر کند و با حساب ۹ بر ۸ به سود گیتی‌پسند به رختکن رفتند.

در نیمه دوم دو تیم بازی سرعتی و پربرخوردتری را به نمایش گذاشتند. ابتدا آلومینیوم حساب گل‌ها را برابر کرد، اما گیتی‌ها با چند ضدحمله ورق بازی را به سود خود برگرداندند و ۱۷ بر ۱۳ پیش افتادند.

در نهایت این دیدار با حساب ۲۲ بر ۲۰ به سود گیتی‌پسند اصفهان به پایان رسید.

گیتی‌ها با این پیروزی هم امتیاز با نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و با تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول قرار دارد.

از سوی دیگر دیدار تیم‌های هندبال زغال‌سنگ طبس و فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر در سالن پنج اردیبهشت طبس برگزار شد و با برتری نماینده اصفهان به پایان رسید.

امین مظفر، محمدرضا امیری، میلاد قلندری، مهران رهنما، بهشاد فاتحی‌زاده، یاسین کبیریان‌جو، فرهاد شفیعی، صابر حیدری، محمدرضا صادقی، علی مانیان، وحید مسعودی، امین کاظمی، محمد مهدی بهنام‌نیا، محمد کیانی و پارسا دهقانی بازیکنان سپاهان برای این مسابقه بودند.

زردپوشان دیار زاینده‌رود در ۳۰ دقیقه نخست این دیدار با ارائه نمایشی برتر از تیم میزبان با پیروزی ۱۵ بر ۱۳ به رختکن رفتند؛ در نیمه دوم نیز برتری طلایی‌پوشان ادامه یافت در پایان سپاهان با حساب ۲۷ بر ۲۶ فاتح این میدان شوند.

سپاهانی‌ها در هفته نوزدهم لیگ برتر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت میزبان تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد خواهند بود.

رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال پس از تعطیلات ۱۰ روزه اردوی ملی از سر گرفته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت
  • پیروزی شیرین فراز بام خائیز دهدشت بر سپاهان نوین اصفهان
  • برد شیرین فراز بام خائیز دهدشت بر سپاهان نوین اصفهان
  • پیکان سبزوار برابر پرواز هوانیروز اصفهان پیروز شد
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران