Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@21:16:05 GMT

آغاز نشست خبری داوران جشنواره جهانی فجر

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۳۴۳۵

آغاز نشست خبری داوران جشنواره جهانی فجر

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری داوران جشنواره جهانی فجر با داوران دو بخش آسیایی و بین الادیان آغاز شد.

فالسون داور بخش بین الادیان گفت: از دعوت و مهمان نوازی ایرانیان سپاسگزارم و حضور در اینجا تجربه شگفت انگیزی بود.

وی با بیان اینکه فستیوال فجر بسیار عالی بود و فراتر از توقع ما بزگزار شد،گفت: صنعت سینمای ایران شگفت انگیز است و امیدوارم بیشتر از همیشه اکران جهانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فالسون بیان کرد:من نماینده ایرلند هستم و پانزده سال در این زمینه فعالیت می‌کنم و موقعیت بزرگی بود که در بخش بین الادیان با دیگر داوران از کشور‌های مختلف کار کنیم و یهودی، مسیحی، مسلمان و ... فرق ندارد چرا که همه ما انسان هستیم.

گیل داور زن بخش بین الادیان بابیان اینکه این یک لذت بزرگی بود که در فستیوال فجر حضور داشتم چرا که  تجربه خوبی را رد و بدل کردیم.

وی افزود:گرچه افراد مختلفی از نقاط مختلف جهان هستیم، اما زبان مشترکی داریم.

گلورژیدزه داور بخش آسیایی گفت:فستیوال بزرگ و تجربه عالی بود و فیلم‌های عالی دیدیم که فقط اینجا می‌توانستیم ببینیم.

فالسون در ادامه مراسم گفت: به عنوان داور این بخش انتخاب ابتدایی فیلم‌ها خوب بود و موضوع آن‌ها در راستای بخش بین الادیان بود.

وی ادامه داد:به شخصه تمایل ندارم به طور مستقیم به مفهوم خالص ادیان بپردازم تا روح سحر آمیز در شخصیت‌ها و قصه فیلم در قالب عناصر معنوی باشد.

خسرو معصومی در ادامه گفت:استقبال مخاطبان از جشنواره فجر جای شگفتی داشت و نسبت به برخی از جشنواره‌های جهانی که حضور داشتم بسیار خوب و مناسب بود و این موضوع را به دست اندرکاران جشنواره و میرکریمی تبریک می‌گویم.

امسال برخی جشنواره که سرآمد آن‌ها کن بود از حضور فیلم‌های ایرانی ممانعت کرد که برای آن‌ها متاسفم.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه! / ایراندوست همراه هکتور کوپر به نشست خبری هم رفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی سوریه که هفته گذشته در دور سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 برابر میانمار قرار گرفت و به تساوی ۱-۱ رسید، در این مسابقه در ترکیب اصلی خود یک بازیکن ایرانی داشت.

به نقل از ورزش سه دالاهو ایراندوست که از پدر و مادری ایرانی در سوئد متولد شده است، فوتبال خود را در همین کشور آغاز کرد و در تیم‌های هکن و خرونینگن توپ زد.

او که سابقه بازی در تیم‌های ملی پایه سوئد را نیز دارد، حالا تیم ملی سوریه را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرده است و در حال حاضر کارش را زیر نظر هکتور کوپر، سرمربی آرژانتینی تیم ملی سوریه، دنبال می‌کند.

این بازیکن ۲۵ ساله هفته گذشته و در دیدار سوریه و میانمار روی نیمکت سوریه حضور داشت و دقایقی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت تا اولین بازی ملی خود را برای این تیم انجام بدهد.

دالاهو که نامی کُردی دارد، پس از انجام اولین بازی ملی خود برای سوریه، روز گذشته همراه هکتور کوپر در کنفرانس خبری پیش از بازی برگشت برابر میانمار حاضر شد.

ایراندوست درباره این بازی گفت: در اولین بازی از اشتباهات خود درس گرفتیم. ما تیم برتر زمین بودیم اما از موقعیت‌هایی که داشتیم، استفاده نکردیم.

وی همچنین تاکید کرد: امیدواریم در بازی بعدی خوب بازی کنیم. مطمئنم اگر دستورات مربی را اجرا کنیم به سه امتیاز دست خواهیم یافت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888330

دیگر خبرها

  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • سرمربی تیم نکونام مثل ژاوی خداحافظی کرد!‏
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • داور دربی، بهترین داور 1402 شد!
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • داور دربی، بهترین داور 1403 شد!
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد
  • نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد
  • آغاز نشست خبری امیرعبداللهیان و هنیه
  • بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه! / ایراندوست همراه هکتور کوپر به نشست خبری هم رفت