Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان-رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: با توجه به بازه زمانی خوب و مناسب تعیین‌شده برای ثبت‌نام، پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد رشد ۲۰ درصدی متسابقان در مسابقات سراسری قرآن در استان باشیم.

مجتبی جمالی رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در مرحله شهرستانی اردیبهشت‌ماه سال جاری در ۸ شهرستان همدان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ثبت نام چهل ‌و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان از بهمن‌ماه سال ۹۷ آغاز شده و تا ۱۶ اردیبهشت‌ماه مصادف با اول ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

جمالی بیان کرد: با توجه به بازه زمانی خوب و مناسب تعیین‌شده برای ثبت نام، پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد رشد ۲۰ درصدی متسابقان در مسابقات سراسری قرآن در استان باشیم.

رئیس امور قرآنی اوقاف استان گفت: این مسابقات ویژه رده سنی بزرگسال در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، تواشیح و دعاخوانی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ثبت‌نام برای حضور در این مسابقات از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی www.quraniran.ir اعلام شده و برای آن دسته از متقاضیانی که برای ثبت‌نام اینترنتی محدودیت دارند، امکان مراجعه حضوری به ادارات اوقاف شهرستان‌ها و ثبت‌نام از این طریق فراهم شده است.

جمالی با اشاره به اینکه نفرات اول تا سوم هر رشته در دو بخش خواهران و برادران به مسابقات استانی راه خواهند یافت، گفت: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در شهرستان‌های استان متناسب با جدول زمانی معین شده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مسابقات قرآنی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس جمهور در امور زنان: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم خنده‌دار است

انسیه خزعلی، در توئیتی نوشت: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم همان قدر خنده‌دار است که نماینده رژیم صهیونیستی با نشان دادن عکس موشک‌ها بر فراز مسجدالاقصی ادعا کرده ایران می‌خواسته مسجدالاقصی را مورد حمله قرار دهد.

وی در ادامه آورده است: کسانی که از توقف اجرای سند ۲۰۳۰ توسط این دولت ناراحتند حق دارند که عصبانی باشند اما افراد متدین چرا باید فریب طراحی دشمن را بخورند، دروغ‌های او را باور کنند و قرآن بر نیزه معاویه را بیشتر از قرآن ناطق باور کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم خنده‌دار است
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس