Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- زهرا مویدی گفت: در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ۱۴۰ ماما در حوزه درمان، ۲۳۵ ماما در حوزه بهداشت و ۱۰ ماما در حوزه آموزش فعالیت دارند.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، زهرا مویدی سرپرست اداره مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در جلسه هماهنگی برنامه های روز جهانی ماما گفت: بیمارستان بنت الهدی بجنورد امسال جزو ۱۰ بیمارستان برتر کشوری در امر ترویج زایمان طبیعی انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان و بنت الهدی بجنورد جزو ۷۱ بیمارستان برتر کشور انتخاب شده اند که در این میان بنت الهدی در رده ۱۰ بیمارستان برتر قرار دارد.

مویدی اضافه کرد: به همین منظور به مناسبت روز ماما، رئیس بیمارستان بنت الهدی از وزیر بهداشت لوح تقدیری دریافت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: آمار سزارین ها در خراسان شمالی طی سال۹۷ نیز رضایت بخش و در محدوده طبیعی قرار داشته است.

سرپرست اداره مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه به مناسبت بزرگداشت روز ماما نیز برنامه هایی پیش بینی شده است، افزود: در دانشگاه ۱۴۰ ماما در حوزه درمان، ۲۳۵ ماما در حوزه بهداشت و ۱۰ ماما در حوزه آموزش فعالیت دارند.

دکتر علی حق بین رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیت های رضایت بخش ماماها در حوزه های مختلف در سطح استان، اظهار داشت: بسیاری از مادران باردار در مناطق دور دست به کمک ماماهای کار بلد و با تجربه فرزندان خود را به دنیا می آورند.

رسالت ماما را خطیر، حساس و مهم ارزیابی کرد و گفت: انتظار می رود ماماهای خراسان شمالی در سال جاری با انگیزه بیشتر و فعالیت جدی تر، دانشگاه را در تحقق اهداف عالی نظام سلامت یاری رسانند.

/انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بیمارستان بنت الهدی زایمان طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۳۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی

حامد خراسانی معاون امور آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور آزمون سراسری اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با حضور یک‌هزار و ۴۶۸ داوطلب در دودانشکده پزشکی و دانشکده مهارت و کارآفرینی در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد روز پنج‌شنبه میزبان ۸۶۱ داوطلب در دو رشته علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی است که از این تعداد ۵۰۵ داوطلب خانم و مابقی آقا هستند.

معاون امور آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد افزود: روز جمعه نیز ۶۰۷ داوطلب خانم رشته علوم تجربی در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در ماراتن کنکور سراسری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

خراسانی تبیین کرد: آزمون سراسری علوم انسانی، ریاضی و فنی و تجربی در شیفت صبح روز‌های ۵ شنبه و جمعه رأس ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود که در‌ب‌های حوزه‌های امتحانی رأس ۷:۳۰ بسته خواهد شد که لازم است داوطلبان نیم ساعت قبل از بسته شدن در‌های حوزه‌های آزمون در محل دانشگاه حضور داشته باشند؛ چراکه از ورود داوطلبان پس از بسته شدن در حوزه‌های امتحانی ممانعت خواهد شد.

وی با تأکید بر داشتن کارت شناسایی معتبر برای ورود به حوزه آزمون متذکر شد: هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق یا سوزن همراه داشته باشد و از آوردن هرگونه وسایل اضافی از جمله کیف دستی، دستگاه‌های الکترونیکی (تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و...)، ماشین حساب و یادداشت خودداری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی