Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ، برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت وگو با موضوع تروریستی اعلام شدن فرماندهی نیروهای مرکزی آمریکا توسط مجلس شورای اسلامی و با حضور دکتر شهروز برزگر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به روی آنتن رفت.

شهروز برزگر در آغاز با اشاره به شرارت های آمریکا در منطقه گفت: نیروهای آمریکا که در غرب آسیا و در منطقه خاورمیانه قرار دارند، از القاعده و النصره و داعش که خودشان به وجود آورده بودند، حمایت می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند سال گذشته در منطقه حضور چشمگیری داشت و ریشه داعش را کند.

وی بیان کرد: نیروهای آمریکایی برای اینکه توجیهی برای خودشان داشته باشند و شکست از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را جبران کنند، سپاه را در لیست سازمان های تروریستی قرار دادند. این اقدام در حالی است که خودشان بارها اعلام کردند هدف سیاست مداران آمریکایی در مناطق مختلف جهان به ویژه در خاورمیانه با به وجود آوردند نیروهای تروریستی، ایجاد رعب و وحشت و به یغما بردن ثروت منطقه بوده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات آمریکا در منطقه به منظور جلوگیری از نفوذ ایران و روسیه در منطقه بوده است، اظهار کرد: وقتی سپاه تمام اهداف استکبار را ناکام می گذارد، در یک اقدام نابخردانه، آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان یک گروه ترورستی معرفی می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با رادیو گفت و گو درباره اثرات اقدام مجلس در تروریستی اعلام کردن فرماندهی نیروهای مرکزی آمریکا بیان کرد: این اقدام برای حمایت از سپاه است و دنیا باید بفهمد اگر سپاه نبود، داعش در اروپا و بسیاری از کشورهای منطقه مشغول به جنایت بود که باعث ایجاد رعب و وحشت در کشورها می شد.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی در یک اقدام متقابل، نیروهایی که در غرب آسیا قرار دارند را به عنوان نیروهای تروریستی معرفی کرد تا کارها و اقداماتی که سپاه قرار است در آینده انجام دهد را تقویت کنیم.

این نماینده درباره جزئیات تکالیف مجلس بر دولت برای مقابله با آمریکا در منطقه گفت: مجلس، دولت را مکلف کرده است با تمام امکاناتی که در اختیار دارد، از طریق وزارت اطلاعات و دفاع و دیگر دستگاه های امنیتی تمام افرادی که در منطقه خاورمیانه با نیروهای آمریکایی همکاری می کنند را شناسایی، تعقیب و به دستگاه های قضایی معرفی کند. همچنین برای افراد یا گروه هایی که به خاطر تحریم ها با سپاه نمی خواهند همکاری داشته باشند، مجازات تعیین کرده ایم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: هوشیاری اطلاعاتی آمریکا رادیو گفت وگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی به برکت وجود نعمت ولایت امروز کشوری مقتدر است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان بعد از ظهر یکشنبه در نشست بصیرتی و روشنگری توسط پایگاه کوثر سپاه ناحیه کرمانشاه اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی و وجود نعمت ولایت ما امروز کشوری مقتدر هستیم که هیچ ابرقدرتی جرأت تعرض و نگاه چپ به ایران را ندارد.

وی افزود: چنانچه هر کشوری قصد تعرض داشته باشد با پاسخ محکم مردم و نیروهای نظامی مواجه خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: اگر سران کشورهای عربی بر اساس آیات و روایات و اهل بیت (ع) به دشمن شناسی توجه می‌نمودند امروز شاهد جنایات اسرائیل غاصب و کودک کش در قتل و عام کودکان و زنان و مسلمانان نبودیم.

وی ادامه داد: به فضل خدا و برکت وجود رهبر حکیم و فرزانه و مردمی بصیر و وظیفه شناس و نیروهای مسلح مقتدر شاهد عزت و اقتدار روز افزون ملت ایران و ذلت و خواری دشمنان به خصوص آمریکا و اسرائیل هستیم.

کد خبر 6084632

دیگر خبرها

  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • ۷ مصوبه مهم مجلس برای فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • بررسی ابعاد پاسخ مقتدارانه سپاه پاسداران در گفت و گوی خبری سیمای آذربایجان غربی
  • انقلاب اسلامی به برکت وجود نعمت ولایت امروز کشوری مقتدر است
  • نخستین واکنش رهبر انقلاب به حمله سپاه به اسراییل
  • آمریکا و جاسوسی جهانی
  • سپاه در مقابله با «تهدیدات تروریستی و گروه‌های افراطی» در منطقه نقش مهمی دارد
  • نفوذ به شبکه‌های داعشی و هلاکت سرکردگان مهم این تشکیلات در عراق