Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدای ایران- عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در دومین دوره رقابت علمی شبیه سازی شورای نگهبان، در جمع خبرنگاران درباره اصلاح قانون انتخابات مجلس گفت: این مصوبه هنوز برای ما ارسال نشده است به محض ارسال بررسی میکنیم.

کدخدایی تصریح کرد: در مسیر اصلاح قانون انتخابات کارشناسان ما راهنمایی ها و کارشناسی های لازم را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم به گونه ای باشد کمک کننده انتخابات سالمی باشد.

وی در خاتمه افزود: نمی‌دانم طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس به این انتخابات برسد یا خیر. بررسی های لازم در 20 روز اول انجام می‌شود و در صورت نیاز اصلاح می‌شود.

سخنگوی شورای نگهبان درباره طرح دو فوریتی تقویت سپاه در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا نیز گفت: این طرح در جلسه شورا بررسی شد و نهایتا به این جمع بندی رسیدیم که با قانون اساسی و شرع مطابق بود و هیچگونه مغایرتی ندارد، لذا این طرح به مجلس ارسال شد تا روال خود را طی کند.

پ/   پ/

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سخنگوی شورای نگهبان کدخدایی اصلاح قانون انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات کامل زمان‌بندی برگرازی مرحله دوم انتخابات مجلس

ستاد انتخابات کشور کلیات جدول برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

منبع: مهر

tags # مجلس شورای اسلامی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • جزئیات کامل زمان‌بندی برگرازی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی لایحه تجارت
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی لایحه تجارت در دستور کار
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار