Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از مرکز خبر حوزه در این بیانیه آمده است: اقدام ددمنشانه رژیم سفاک آل سعود در روز دوم اردیبهشت 98 در گردن زدن 37 مسلمان مبارز اعم از شیعه و اهل سنت که شجاعانه فریاد اسلام خواهی و عدالت طلبی و رفع سلطه استعمار و ولایت کفار از سرزمین اسلامی و بلد امن الهی را داشتند، دلهای امت اسلامی را داغدار ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیانیه ادامه یافته است: سکوت مرگبار سازمانهای بین المللی در برابر این حوادث خونین نشان از وابستگی آنها به ثروت و قدرت است، سازمان ملل که هنوز صدای شکستن استخوانهای خاشقچی روزنامه نگار عربستانی را فراموش نکرده، چگونه اجازه می دهد دهها انسان عدالتخواه بدست همین حاکمان سربریده شوند؟
بیانیه حاکیست: اما لازم است حکمرانان سعودی و طرفداران آنهابدانند که مجاهدان راه خدا هیچگاه از مرگ نهراسیده و فریاد آنها در تاریخ بلند است که آیا شما چه انتظاری برای آینده ما دارید؟ یا پیروزی و یا شهادت؟ و هردو افتخار ماست. اما انتظار ما نسبت به آینده شما عذابی است که خداوند و یا با دستان ما شما را معذب ساخته و نابودتان خواهد کرد.
در این بیانیه آمده است: این سنت تاریخ است که ریختن خون مجاهدان موجب آبیاری درخت اسلام و عدالت است چنانکه امام بزرگوارمان فرمود:بکشید ما را، ملت ما بیدار تر می شود.
بیانیه ادامه یافته است: مرکز مدیریت حوزه های علمیه ضمن تبریک و تسلیت به خانواده های این شهیدان عزیز و آرزوی تعالی در جات شهیدان ، همدردی خویش را با تمامی ملت مومن و مظلوم عربستان اعلام نموده و نجات آنها را از خداوند بزرگ در خواست می کند.
به گزارش ایرنا، وزارت کشور عربستان روز سه‌شنبه از اعدام 37 نفر از شهروندان این کشور با عنوان آنچه اتهام تروریستی و ارتباط با تروریسم خواند، خبر داده است.
اعدام‌های اخیر در شهرهای مکه، مدینه و ریاض و همچنین در استان عمدتاً سنی قصیم و در استان شرقیه محل سکونت اقلیت شیعه این کشور، انجام‌شده است.
طبق گزارش سازمان عفو بین‌الملل، در سال 2018 در عربستان سعودی 149 نفر اعدام شدند. عربستان سعودی تنها کشور در جهان است که احکام مرگ را با گردن زدن اجرا می‌کند.
7405/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جهان حوزه های علمیه شیعه مرگ مسلمانان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم

پسران جوان که دو دختر را مورد تجاوز قرار داده بودند از سوی دادگاه مجرم شناخته و به اعدام محکوم شدند.

اعتمادآنلاین نوشت: از میان چهار متهم بازداشت‌شده دو نفر به اعدام و یک نفر به حبس محکوم شد. دو دختر با نشان دادن فیلمی به دادگاه ثابت کردند مورد تجاوز قرار گرفتند.

شکایت از متهمان از سوی دختری جوان به نام آیناز به مأموران داده شد. او گفت: مدتی قبل در راه مدرسه با پسر جوانی به نام راستین آشنا شدم. او به من ابراز علاقه کرد و یک روز خواست برای تفریح بیرون برویم. من هم پذیرفتم و همراه دوست صمیمی‌ام درسا به ملاقات راستین رفتیم. آن روز راستین همراه برادرش بزرگش به نام متین که ۲۰سال دارد و پسرعمویش پدرام و یکی از دوستانش به نام آریا دنبالم آمده بود. ما با هم سوار ماشین شدیم و به سمت ورامین رفتیم. آنها به بهانه تفریح من و دوستم را به بیابان‌های حاشیه ورامین بردند و آزارمان دادند. من وقتی شب به خانه برگشتم سر و وضعی آشفته داشتم. به همین خاطر مادرم به ماجرا پی برد و تصمیم گرفتیم از آنها شکایت کنیم؛ اما دوستم درسا از ترس خانواده‌اش سکوت کرده و به کسی حرفی نزده است.

با توجه به شکایت مطرح‌شده مأموران متهمان را شناسایی و بازداشت کردند.

پرونده برای تحقیقات به شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و بررسی‌ها ادامه پیدا کرد. دختر شاکی گفت: متهمان در بیابان‌های ورامین من را به شدت کتک زده و مورد تجاوز قرار دادند. آنها به خواهش‌های من هم توجهی نکردند.

در ادامه درسا، دیگر دختر آزاردیده، به قضات گفت: این پسران به ما تجاوز و وضعیتی را درست کردند که من اصلاً نتوانستم به زندگی عادی برگردم و حتی به خودکشی فکر کردم. من آن شب نمی‌خواستم به خانه بروم و زندگی‌ام سیاه شده بود.

متهمان اتهام تجاوز به عنف را گردن نگرفتند و مدعی شدند با میل دختران نوجوان با آنها رابطه برقرار کردند.

آریا ۱۷ ساله که از کانون اصلاح و تربیت به دادگاه منتقل شده بود نیز اتهامش را نپذیرفت و مدعی شد دختران نوجوان را آزار نداده است.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده و اظهار نظر کارشناسان پزشکی قانونی دو برادر و پسرعمویشان را به اعدام محکوم کردند. همچنین آریا که زیر ۱۸ سال سن دارد به ۵ سال زندان محکوم شد.

tags # تجاوز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • وسط آتش سوزان خاورمیانه؛ عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؟
  • عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؛ بایدن چه خوابی برای ریاض دید؟
  • اعلام راهبردهای مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در سال جدید
  • هشدار عربستان به زائران برای حضور بدون مجوز در این کشور
  • آخرین مهلت خروج عمره‌گزاران از عربستان چه زمانی است؟
  • اهداف عربستان از گسترش روابط با ارمنستان/ ریاض به رقیب ایران در قفقاز تبدیل شد؟