Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نام استفانی فراپارت داور زن فرانسوی روز یکشنبه در تاریخ فوتبال این کشور ثبت خواهد شد. او اولین زنی است که یکی از مسابقات فوتبال مردان در لیگ برتر فرانسه (لوشامپیونه) را قضاوت خواهد کرد.

روز یکشنبه در دیداری که یک طرف آن یاران سامان قدوس در امیان خواهند بود و طرف دیگر استراسبورگ، استفانی فراپارت بانوی ۳۵ ساله قاضی میدان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اولین زنی خواهد بود که داوری بازی در لیگ ۱ را بر عهد خواهد داشت.

فراپارت از سال ۲۰۱۴ داور لیگ ۲ فرانسه بوده است، اما حالا نیز فرصتی برای قضاوت در بازی لیگ ۱ فوتبال فرانسه به دست آورده است.

با این حال، فراپارت اولین زن تاریخ فوتبال نیست که یک بازی مردانه را قضاوت می‌کند، بی بیانا اشتینهاس با قضاوت دیدار هرتا برلین و وردربرمن در بوندسلیگا در سپتامبر ۲۰۱۷ این عنوان را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید:

پیروزی مون پولیه و سن اتین مقابل رقبا

پیروزی اینتر در شب آشتی کنان ایکاردی /توقف رم و شکست لاتزیو در شب شکسته شدن دوباره رکورد دیرترین گل سری آ

کالیاری ۰ - یوونتوس ۲/پدیده ۱۹ ساله جانشین موفق ستاره‌های مصدوم

انتهای پیام/

اولین داور زن فوتبال مردان در لوشامپیونه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید پورتو به ناداوری علیه طارمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پورتو دیشب در چارچوب هفته بیست‌و نهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر پرتغال میزبان فامالیسائو بود که در نهایت این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

به نقل از ایرنا مهدی طارمی ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال پورتو از ابتدا نیمه دوم وارد میدان شد و موفق شد در دقیقه ۸۲ گل تساوی را به ثمر برساند و مانع از شکست پورتو در این دیدار شود. قبل از گلزنی طارمی در محوطه جریمه فامالیسائو متوقف شد که داور این دیدار اعتقاد به خطا پنالتی نداشت و این تصمیم او باعث عصبانیت و اعتراض شدید کادر فنی پورتو شد.

امروز رسانه پرتغالی «آبولا» در خبری مدعی شد که باشگاه پورتو پرتغال به شدت به ناداوری‌ها علیه این تیم در لیگ پرتغال انتقاد دارد و اعلام کرده که پنالتی واضح بر روی مهدی طارمی گرفته نشده است.

باشگاه پورتو با انتشار این مطلب اعتراض رسمی خود به اشتباهات داوری علیه این تیم در لیک پرتغال را اعلام کرد: درک این واقعیت به معنای توجیه اشتباهات خودمان نیست، اما گزارش نکردن آن به منزله چشم پوشی از کسانی است که به باشگاه پورتو آسیب می‌زنند. از ابتدای سال ۲۰۲۴، این تیم در سفر به بسا، آروکا و استوریل و در پذیرایی‌های ریو آوه، ویتوریا و فامالیکائو به شدت توسط داور جریمه شده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894985

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های جنجالی داور بازنشسته در استودیو آنتن
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در لیگ دسته یک فوتبال کشور
  • رسمی: داور سرشناس برای بازی حساس سیتی-رئال
  • سوت فینال شرق آسیا در دست داور مشهور!
  • پیروزی یاران محبی در لیگ برتر روسیه
  • حیدری: وجود امثال منصوری برای داوری کشورمان غنیمت است/ کمیته داوران فغانی را فراری دادند
  • انتقاد شدید پورتو به ناداوری علیه طارمی
  • گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
  • خداحافظی کمک دیگر فغانی از داوری در ایران
  • سیدعلی:فدراسیون فوتبال مقصر بیانیه‌های استقلال و پرسپولیس است/ منصوری تا 5 صبح به خاطر گل آل‌کثیر مزاحم تفلنی داشته!