Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مهدی فتحی گفت: این خسارت‌ها تا ۳۱ فروردین محاسبه شده و خسارت‌های یخبندان اول اردیبهشت همچنان در حال محاسبه است.

وی افزود: این خسارت‌ها در بخش‌های محصولات باغی، دامی، زراعی و طیور و زیرساخت هاست که شهرستان قروه با ۲۰۲ میلیارد و ۹۳۶ میلیون ریال بیشترین میزان را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی اضافه کرد: پس از قروه، شهرستان‌های کامیاران با ۱۶۶ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال، بیجار با ۱۶۰ میلیارد و ۹۹۴ میلیون ریال و سنندج با ۱۳۱ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به اینکه در این بارندگی‌ها کشاورزان ۱۰ شهرستان متحمل خسارت شدند، گفت: بهره برداران بانه‌ای با ۵۱۸ میلیون ریال کمترین میزان خسارت‌ها را داشتند.

وی با اشاره به جزییات خسارت‌های بخش کشاورزی یادآور شد: از جمله خسارت‌های کشاورزی شامل هفت میلیارد و ۶۹۸ میلیون ریال در بخش دام و طیور، ۲ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال در بخش آبزیان، ۵۰۲ میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال در بخش جایگاه‌های دامی است.

فتحی خسارت ۸۳ میلیارد و ۷۴۹ میلیون ریالی در بخش زراعت، ۲۵۷ میلیارد و ۵۹۴ میلیون ریالی در بخش باغ، ۱۱۵ میلیارد و ۲۰ میلیون ریالی در بخش زیرساخت‌های کشاورزی و ۲ میلیارد و ۴۸۴ میلیون ریالی در سایر موارد را از دیگر بخش‌های اعلام کرد که بهره برداران در آن متحمل خسارت شده اند.

وی تاکید کرد: در این بارندگی‌های ۸۰ هزار قطعه طیور، ۴۸۷ راس دام، هشت هزار و ۸۷۵ هکتار اراضی زراعی با ۶ هزار با ۳۸۹ تن محصول، یک هزار و ۴۰۴ هکتار باغ با ۶ هزار و ۹۸۵ تن محصول، پنج هزار و ۶ باب انبار و جایگاه علوفه و هشت کیلومتر جاده بین مزارع، هفت رشته قنات، ۱۳ کیلومتر شبکه‌های فرعی انتقال و ۱۴ هزار و ۴۰ کلنی زنبور عسل دچار خسارت شدند.

انتهای پیام/م

خسارت های ناشی از بارش های سیل آسا به کشاورزان کردستانی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات باغی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، از دستگیری کلاهبردار ی که در پوشش خرید ضایعات عمده از شرکت‌ها با نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و پرداخت سود، ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا یاری امروز _سه‌شننبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آن‌ها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و همچنین پرداخت سود مناسب داده است، از این طریق توانسته مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه‌جانبه مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه مأموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند.

وی تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و این افراد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 747293

دیگر خبرها

  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان