Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو شورای نظارت بر صدا و سیما با بیان این که بعد از تذکر اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر عدم ترویج روش‌های صحیح بخت آزمایی دیگر نباید برنامه برنده باش پخش شود گفت که شورای نظارت بر صدا و سیما در اولین جلسه خود موضوع حذف برنامه ۹۰ و پخش برنامه‌هایی را با شائبه قمار را مورد بررسی قرار می‌دهد.

غلامرضا کاتب رد گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اعضای شورای نظارت بر صدا و سیما به شدت از اتفاقات اخیر در شبکه ۳ گلایه‌مند هستند این که این اتفاقات باعث جریحه دار کردن مردم و مراجع تقلید شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رسانه‌ی ملی بزرگترین سرمایه ملی کشور است و با عنوان سرمایه بزرگ انقلاب محسوب می‌شود. این که چرا اخیراً مدیر شبکه سه این اندازه حاشیه سازی می‌کند، جای سوال دارد.

این نماینده مجلس یاد آور شد: بعد از اتفاقات پیرامون برنامه ۹۰ اکنون شاهد واکنش آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید مبنی بر قماردانستن مسابقه تلویزیونی برنده باش و بعد از آن تذکر مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج روش‌هایی شبیه بخت آزمایی در برنامه‌های صدا و سیما بودیم که یقیقنا آقای علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما باید در این موضوع نظارت جدی داشته باشد و اجازه ندهد اتفاقات نادرستی در رسانه‌ی ملی کشور رخ دهد.

کاتب در مورد سرنوشت پخش مسابقه برنده باش گفت: طبق تذکر مقام معظم رهبری طبیعتاً دیگر نباید این برنامه از تلویزیون پخش شود.

وی تاکید کرد که شورای نظارت بر صدا و سیما در اولین جلسه خود موضوع حذف برنامه ۹۰ و اتفاقات اخیر در پخش برنامه‌هایی که از آن به عنوان قمار قلمداد می‌شود را در دستور کار قرار خواهد داد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: صداوسیما رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است

رییس شورای اطلاع رسانی دولت تغییر در تیم اقتصادی دولت را تکذیب کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سپهر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره انتشار شایعاتی از تغییر در تیم اقتصادی دولت، اظهار کرد: اتفاقات خوبی در اقتصاد رقم خورده و رشد اقتصادی افزایش یافته است. کاهش بیکاری را داشتیم، کنترل و کاهش حجم نقدینگی را تجربه کردیم که همه محصول تلاش‌های تیم اقتصادی دولت است.

ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است

وی تصریح کرد: شاید برخی چندان دوست ندارند این اتفاقات رخ دهد و شایعاتی می‌سازند اما قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت ایجاد شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش معنادار وزیر روحانی به تذکر دفتر رهبری به مسئولان بخاطر رفتار بی قاعده در حجاب
  • واکنش دستیار رئیسی به تذکر رهبری درباره نحوه برخورد با بی حجاب ها
  • عضو دفتر رهبری: برخی مسئولان به دلیل اقدامات نامناسب در برخورد با بی حجابی تذکر گرفتند
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • برخی مسئولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر گرفتند
  • تذکر مهم دفتر رهبری به برخی مسئولان بخاطر کارهای بی قاعده در حوزه حجاب
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد