Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سروش پور آزاد سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در این خصوص گفت: مسابقات پرس سینه با لوازم قهرمانی باشگاه‌های کشور ۱۸ تا ۲۲ خرداد ماه در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی مشهد برگزار می‌گردد.

پور آزاد افزود: این دوره از مسابقات در اوزان ۵۲، ۵۶، ۶۰، ۶۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵، ۷۵، ۸۲.۵، ۹۰، ۱۰۰، ۱۱۰، منفی ۱۲۵، منفی ۱۴۰ و مثبت ۱۴۰ کیلوگرم و طبق قوانین فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و کمیته پاور لیفتینگ و پرس سینه برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: کنگره فنی تمام رده‌های سنی در روز ۱۸ خرداد ماه برگزار و مسابقات از ۱۹ خرداد ماه آغاز می‌گردد.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات، رده سنی پیشکسوتان در ۴ مستر متولدین سال ۱۳۲۹ تا ۱۳۳۸، ۳۹ تا ۴۸، ۴۹ تا ۵۸ و بالای ۷۰ سال صورت می‌گیرد.   برای اولین بار درمشهد یک دوره کلاس داوری درجه ۳ پاور لیفتینگ و پرس سینه نیز روز ۱۹ خرداد ماه برگزار می‌شود.   انتهای پیام//ع.ع   میزبانی مشهد برای نخستین بار از مسابقات پرس سینه کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان با استقبال فرهنگیان شهرستان پلدشت در محل کانون شهید علیپور برگزار شد.

 معاونت پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پلدشت گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان (مرحله شهرستانی) با شرکت فرهنگیان علاقمند در چهار رشته قرائت قرآن، نهج البلاغه، روش تدریس احکام و تفسیر قرآن برگزار شد.

کاظم زاده خاطر نشان کرد : در اسفندماه سال گذشته نیز چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی با شرکت ۳۳۰۰ نفر از دانش آموزان برگزار شده بود که به لحاظ تعداد نفرات ثبت نام کننده، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پلدشت در رتبه اول استان قرار گرفت.

معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پلدشت گفت :نفرات برگزیده مرحله شهرستانی به مسابقات استانی راه پیدا خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • لغو مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش به دلیل سیل
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد