Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@21:11:14 GMT

دومین نمایشگاه گل های لاله در اراک گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۳۸۴۴

دومین نمایشگاه گل های لاله در اراک گشایش یافت

دومین نمایشگاه گل های لاله به همت با حضور گسترده مردم و مسئولان در باغ گل های شهر صنعتی اراک گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، دومین نمایشگاه گل های لاله عصر روز گذشته با حضور گسترده مردم و مسئولان و اصحاب رسانه در کوی صنعتی شهر اراک  افتتاح شد.

 

این جشنواره برای دومین سال متوالی با نمایش انواع مختلف از این نوع گل در باغ گل سازمان سیما، منظر و فضای سبز اراک گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جشنواره گل های لاله در محیط هشت هزار متری باغ گل ها با کاشت 75 هزار پیاز لاله در 15 واریته مختلف و 25 هزار گلدان گل فصلی در 6 هزار مترمربع درنظر گرفته شده است.

 

با توجه به اینکه فصل بهار زمان رویش گل های لاله است، نمایش این گل های رنگارنگ در فضایی مناسب در نظر گرفته شد که محیطی هماهنگ با فصل بهار برای شهروندان ایجاد شود.

 

شهروندان می توانند همه روزه از ساعت هشت تا 21 از این مجموعه بازدید کنند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: قم خبرگزاری شبستان کانون های مساجد خسارت سیل جشن نیمه شعبان استان بوشهر خبرگزاری کانون مساجد نمایشگاه گل های لاله استان مرکزی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنوزی در منزل هوادار فقید تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مالک باشگاه تراکتور پس از بازگشت به تبریز، امروز راهی منزل هوادار فقید تراکترو شد و پیراهن شماره 12 را به فرزند احد قولی‌لاله تقدیم کرد.

زنوزی در این دیدار گفت: از این اتفاق ناگوار بسیار متأثر و اندوهگین هستم. متأسفانه طی روزهای گذشته در تبریز حضور نداشتم و به همین دلیل نتوانستم در مراسمات شرکت کنم.

وی افزود: همه ‌ما از این پس در کنار عطا و خانواده‌اش خواهیم بود و از هیچ کمکی به خانواده مرحوم قولی لاله دریغ نخواهم کرد.

این در حالی است که احد قولی‌لاله در بازی هفته گذشته تیم تراکتور برابر ذوب آهن به دلیل سکته مغزی جان خود را از دست داد تا تراکتور را در شوک فرو ببرد.

دیگر خبرها

  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • (تصاویر) دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» بازنگری و به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • جشنواره لاله‌ها در کرج
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • زنوزی در منزل هوادار فقید تراکتور (عکس)
  • جلوه نمایی لاله‌های واژگون در دشت‌ خمبی گرمه