Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@04:01:46 GMT

استخر بانوان تویسرکان به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۴۲۸۶

استخر بانوان تویسرکان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر در ادامه سفر یک روزه خود به استان همدان پس از شرکت در نشست اندیشه ورزان جوان در همدان به شهرستان تویسرکان سفر کرد.

وزیر ورزش و جوانان با حضور در تویسرکان استخر بانوان این شهرستان را افتتاح کرد.

تکمیل می‌شود..

کد خبر 4600100.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر استخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۱۰۰ یادواره شهدا در شهرستان تویسرکان

روح‌الله ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه کلاس‌های قرآنی در رشته‌های مفاهیم و روخوانی با حضور ۱۰۰ نفر از بانوان قرآنی در دارالقرآن بنیاد شهید تویسرکان با حضور ۳ مربی مجرب برگزارشده است افزود: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۰ یادواره شهدا در شهر و روستا و حدود ۴۰ یادواره خانگی با مشارکت سپاه ناحیه در سطح شهرستان تویسرکان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه در ضبط و ثبت خاطرات خانواده شهدا و جانبازان در استان همدان پیشرو هستیم خاطرنشان کرد: سال گذشته خاطرات ۱۰۱ خانواده از جانبازان ۵۰ درصد به بالا، همسران و والدین شهدا ضبط شده است.

رئیس بنیاد شهید شهرستان تویسرکان یادآورشد: با دریافت اولین ابلاغیه ثبت خاطرات جانبازان ۲۵ تا ۵۰ درصد انجام شده است و در مجموع از سال ۹۴ ثبت و ضبط خاطرات بیش از ۳۵۰ خانواده دراین شهرستان صورت گرفته است.

وی گفت: عزاداری دهه اول محرم به صورت خودجوش در چهار سال اخیر با مشارکت مدافعان حرم و استقبال خانواده شهدا و برگزاری ۱۸ سال به صورت متوالی دعای عرفه در گلزار شهدا از برنامه‌های خوبی بوده است که دراین شهرستان برگزار شده است.

ترکاشوند از انعقاد تفاهمنامه بین بنیاد شهید، بسیج سازندگی و دهیاری دراین شهرستان نام برد که ۱۵ یادمان شهدا در روستاهای فاقد تابلو احداث و نصب گردیده است.

ترکاشوند از کمک هزینه به ۴۰ دانشجو به مبلغ ۲۳۷ میلیون تومان، تشویق ۵۰ دانش‌آموز ممتاز با پرداخت یک‌میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، برگزاری اردوی یک روزه راهیان پیشرفت برای ۱۵ دانش‌آموز، حضور در اردوی یک روزه بازدید از نمایشگاه طنین اقتدار، برگزاری مسابقات ورزشی و اعزام هشت نفر از جانبازان و خانواده معظم شهدا به حج تمتع نام برد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تویسرکان در ادامه به برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی در مدارس شاهد و مشاوره رایگان تحصیلی و برگزاری ۱۲ جلسه ستاد شاهد اشاره کرد وافزود: برقراری مستمری جانبازان دهک یک تا سه برای ۲۵ نفر، ثبت حالت به اشتغال جانبازان بالای ۲۵ درصد دو مورد و ارائه ۲ هزار و ۷۷ مورد خدمات مددکاری طی یک سال اخیر از اقدامات خوب بنیاد شهید تویسرکان بوده است.

ترکاشوند تصریح کرد: امسال یک‌هزار و ۳۴۰ دیدار با خانواده شهدا، جانبازان با مشارکت دستگاه‌های خدمات‌رسان انجام شد که در این زمینه برنامه کنگره ۸ هزار شهید استان در برش شهرستانی ۴۲۸ مدال سرو به خانواده معظم شهدا دراین شهرستان اهدا شده است.

وی از کمک مالی بلاعوض به موارد خاص جامعه هدف به ۱۸ مورد تا پایان سال به ۲۳ مورد افزایش خواهد یافت گفت و خاطرنشان کرد: پایش سلامت برای ۵۲۰ نفر، پرداخت ۱۸۵ میلیون تومان هزینه دارو، تجهیزات و رفاهیات به ایثارگران، اعزام ۲۵ نفر از جانبازان به کمیسیون پزشکی تعیین درصد، تشکیل و ارسال ۵۵ پرونده والدین شهدا به منظور شرکت در کمیسیون ۲۶ و ۲۲ برای حق پرستاری و نگهداری بوده است.

رئیس بنیاد شهید شهرستان تویسرکان در پایان گفت: تعهد اشتغال سال گذشته بنیاد شهید شهرستان تویسرکان ۳۴ نفر بوده است که ۳۵ شغل یعنی بیش از صد درصد در سامانه ثبت شده است.

کد خبر 6056688

دیگر خبرها

  • مشکل آبرسانی درددل اهالی روستای باباپیر تویسرکان شد
  • بازگشت ۱۷ واحد تولیدی دزفول به چرخه تولید
  • آمادگی کامل سنندج برای پذیرایی از مهمانان نوروزی
  • اجرای ۵۰۰هزار مترمربع آسفالت در سنندج انجام شده است
  • محفل قرآنی بانوان همدان
  • تقدیر از کارکنان شاغل در حوزه معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوی
  • پایان مسابقات وزنه برداری بانوان در سمنان
  • گردهمایی ۱۴۳ متصدی نانوایی شهرستان تویسرکان
  • برگزاری ۱۰۰ یادواره شهدا در شهرستان تویسرکان
  • توزیع ۳۷ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد همدان