Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اواخر شب گذشته حوالی ساعت ۱۱ شب، یک‌فقره گزارش تیراندازی در محدوده کلانتری ۱۲۳ نیاوران، به این کلانتری گزارش داده می‌شود.

طی این گزارش منشی دفتر وکالت با برقراری تماس با پلیس اعلام می‌کند که صدای تیر اندازی شنیده است.

بیشتر بخوانید؛ قتل وکیل دادگستری در کامرانیه

با حضور ماموران پلیس در صحنه تیراندازی، مشخص شد که یک فرد آقا که ظاهرا وکیل پایه یک دادگستری است غرق در خون شده و از ناحیه کمر و ران پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در دم جان باخته است، همچنین خانمی که با وی همراه بوده نیز در حالت نیمه هوشیار قرار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران پلیس در بازرسی از صحنه وقوع جنایت، تعداد ۸ پوکه از سلاح کلت کمری را کشف کردند.

پلیس در حال بررسی علت وقوع جنایت است.

گفتنی است قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران با حضور در صحنه این خبر را تایید و دستور پیگیری موضوع را صادر کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع

سرهنگ محمدقاسم طرهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی گروگانگیری در ری اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربایش یک مرد جوان از اتباع کشور همسایه و درخواست مبلغ زیادی پول در قبال آزادی وی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری دولت‌آباد قرار گرفت.

 وی افزود: تیم عملیات کلانتری به‌منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد آدم‌ربایان به علت دریافت باج افرادی را ربوده که با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌ها موجود مخفیگاه متهمان در محدوده دولت‌آباد شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی‌های لازم پرسنل عملیات کلانتری سریعاً به موقعیت اعزام شدند.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: پس از حضور مأموران در محل طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۳ متهم که از اتباع کشور همسایه بودند دستگیر شدند و ۳ فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به‌ناچار لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند که جهت دریافت مبلغ ۲ میلیارد ریال، نقشه ربودن افراد را طراحی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شد، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • دستگیری وکیل دادگستری به اتهام اخذ رشوه در کرج
  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • گروگان‌گیری اتباع در محله دولت آباد شهر ری
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • رادان: ساخت کلانتری‌ها باید در شأن مردم باشد + تصویر
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • ضرورت حضور مسئولانه و کنش گرایانه پلیس برای کاهش جرایم در صحنه