Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:36:21 GMT

مرگ نوجوان سلمانشهری به بیماران نیازمند زندگی بخشید

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۴۳۶۸

مرگ نوجوان سلمانشهری به بیماران نیازمند زندگی بخشید

نوشهر- ایرنا - اعضای بدن یک نوجوان 14 ساله سلمانشهری از توابع شهرستان عباس آباد در غرب مازندران که هفته پیش دچار مرگ مغزی شد ، به بیماران نیازمند پیوند اعضاء ، اهدا شد .

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان عباس آباد روز پنجشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : مرحوم امیرحسین قربانپور هفته پیش پس دچار مرگ مغزی شد و به بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی توضیح داد : پزشکان پس از این که متوجه مرگ مغزی این نوجوان و عدم امکان بازگشتش به زندگی شدند، با کسب رضایت از والدین او ، اعضای بدنش مانند قلب ، کبد ، ریه و تاندون ها را برای پیوند به بیماران نیازمند اهدا کردند.
سیده عالیه علوی با قدردانی از خانواده این نوجوان ناکام ، افزود : روز گذشته نیز برای ترویج فرهنگ اهدای عضو با همراهی فرماندار و دیگر مسئولان ذیربط به خانواده این مرحوم مراجعه کرده و با اعطای لوح سپاس از خانواده اش تجلیل شد.
بخش سلمانشهر با جمعیتی بیش از 10 هزار نفر از توابع شهرستان 50 هزار نفری عباس آباد در غرب مازندران است .
براساس آمار منابع رسمی ، تاکنون بیش از 13 هزار نفر برای اهدای عضو درپایگاه اطلاع رسانی اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نام نویسی کرده اند.
7078 / 1602/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مرگ مغزي اهداي عضو نوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران از پیدا شدن کوهنورد نوجوان ۱۶ ساله در منطقه قله بند رامسر خبر داد.

غلامعلی فخاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مازندران با اشاره به گم شدن نوجوان ۱۶ ساله در جنگل‌های رامسر اظهار کرد: این حادثه امروز، پنجشنبه ششم اردیبهشت اتفاق افتاد که مراتب مفقود شدن این نوجوان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

وی افزود: تیم هلال‌احمر رامسر بعد از اعزام تیم امدادی و حضور در منطقه پس از دو ساعت جست‌وجو، این نوجوان را پیدا کردند و به محل امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران خاطرنشان کرد: این کوهنورد نوجوان ۱۶ ساله در منطقه قله بند رامسر پیدا شد.

کد خبر 747956

دیگر خبرها

  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند