Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@01:27:58 GMT

جامعه کارگری کشور با آرمان های امام(ره) تجدید میثاق کرد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۴۴۱۱

جامعه کارگری کشور با آرمان های امام(ره) تجدید میثاق کرد

به گزارش ایرنا، این مراسم با حضور علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل خانه کارگر، اعضای تشکل های کارگری، شوراهای اسلامی کار و جمعی از کارگران و بازنشستگان واحدهای تولید و خدماتی کشور در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب برگزار شد.
شرکت کنندگان در این آیین معنوی ضمن نثار تاج گل و خواندن فاتحه به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل خانه کارگر در این مراسم گفت: امام خمینی(ره) همیشه از کارگران به نیکی و خوبی یاد می کرد به طوری که هفته و روز کارگر بر اساس سخنان گوهر بار ایشان در سال 58 شکل گرفته است.
علیرضا محجوب با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) در عمر پربرکت خود فقط یک بار پیامی را روی نوار ضبط کردند و آن هم تبریک روز کارگر بود افزود: امام راحل در این پیام خود جملات با محتوا و کلیدی در خصوص جایگاه و اهمیت کارگران بیان داشتند.
محجوب با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران امنیت شغلی، معیشت، دستمزد، کرامت، عزت و احترام این قشر زحمت کش را بسیار مهم ارزیابی کردند اظهار داشت: امروز باید حفظ کرامت و عزت کارگران دغدغه اصلی تشکل های کارگری باشد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز دولت به همراه سایر قوای نظام اسلامی باید در جهت رفاه، آرامش و رفاه کارگران این نیروهای مولد کشور تلاش نمایند، کارگرانی که در سیل های اخیر کشور خانه و خانواده خود را از دست داده اند باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
از پنجم تا 12 اردیبهشت ماه به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است.
1970//6139
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اسلامشهر انقلاب اسلامی سیل مجلس شورای اسلامی نماینده مردم تهران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید پیمان با آرمان شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ اقتدار و عظمت کنونی کشور مدیون خون شهدای والامقام است، مقام و منزلت شهدا بار‌ها در قرآن کریم آمده است و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا بر همه ما واجب است و باید نقش شهدا را در امنیت، آسایش و آرامش کشور قدر دانست

امروز به مناسبت روز ارتش مزار شهدای والا مقام در مرکز خراسان شمالی با حضور مسئولان استانی و مردم غبارروبی شد.

{$sepehr_media_11019693_600_350 }

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان با آرمان شهدا
  • فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود
  • تجدید میثاق با آرمان های شهدادر سلماس
  • جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است
  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء
  • تجدید میثاق فرماندهان ارتش با امام راحل
  • گزارش تصویری | مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان های امام راحل
  • دستمزد کارگران در سال جاری تغییر می کند؟
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)