Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-24@23:38:03 GMT

پنج فیلم پرفروش هفته‌ اول اردیبهشت ماه مشخص شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۴۴۳۳

از میان فیلم‌های در حال اکران سینماهای سراسر کشور، پنج فیلم توانسته‌اند رتبه‌های بالای جدول پرفروش‌ترین‌های هفته‌ اخیر ( ۲۸ فروردین تا ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸) را به خود اختصاص دهند.

 فیلم "متری شیش و نیم" ساخته سعید روستایی در هفته پنجم با فروش هفتگی 3.017.833.000 میلیارد تومان و فروش کلی 19.760.381.000میلیارد تومان در صدر جدول پرفروش ترین‌های هفته قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"تگزاس 2"ساخته مسعود اطیابی، در هفته اول اکران خود  با فروش هفتگی 2.430.683.000میلیارد تومان توانست دومین رتبه فروش را از آن خود کند و "چهار انگشت" ساخته حامد محمدی، در هفته پنجم اکران، با فروش هفتگی 1.424.416.000میلیارد تومان وفروش کلی 8.249.181.000 میلیارد تومان توانست سومین رتبه  فروشِ هفتگى را به دست آورد، " زندانی‌ها" ساخته مسعود ده نمکی، در هفته پنجم، با فروش هفتگی 600.661.000میلیون تومان و فروش کلی 3.308.188 میلیارد تومان، چهارمین رتبه فروش هفته را به خود اختصاص داده، پنجمین فیلم این هفته "ژن خوک"ساخته ی سعید سهیلی است که در هفته پنجم اکران خود، با فروش هفتگی480.165.000میلیون تومان و فروش کلی 2.364.458.000 میلیارد تومان، در آخرین جایگاه فروش این هفته قرار گرفته است.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Dah برچسب ها: سینمای ایران ، فیلم سینمایی ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سینمای ایران فیلم سینمایی بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مرحله نیمه نهایی برای کسب رتبه پنجم سوپرلیگای والیبال ایتالیا تیم ورونا در شب خوب امین اسماعیل نژاد با نتیجه سه بر یک از سد مودنا گذشت و به بازی برای کسب رتبه پنجم صعود کرد.

در این دیدار ورونا ست های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 19 پیروز شدند و مودنا نیز ست سوم را با نتیجه  25 بر 23 برد.

در این مسابقه امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی ورونا شب درخشانی داشت و هجده امتیاز برای تیمش کسب کرد. اما امتیاز آورترین بازیکن ورونا بازهم نوموری کیتا با بیست امتیاز بود.

ورونا با این برد حالا برای کسب رتبه پنجم باید به مصاف لوبه برود که بازی بسیار سختی برای یاران امین اسماعیل نژاد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • «متفورمین» پرفروش‌ ترین دارو در سال ۱۴۰۲
  • «متفورمین» پرفروش‌ترین دارو در سال ۱۴۰۲
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • متفورمین با ۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون عدد؛ رتبه نخست پرفروش‌ترین داروها در ایران
  • معرفی پرفروش‌ترین دارو‌ها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • معرفی پرفروش ترین داروها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی